Curierul Zilei - Procedura de debranșare
PRIMA PAGINA arrow campanii arrow Centrale arrow Procedura de debranșare

*** Calul speriat l-a tîrît zeci de metri      *** A vrut să tîlhărească un căruţaş      *** Jandarmii cîmpulungeni au comandant nou      *** Argeşean cu malarie!      *** Ce facem în caz de insolaţie      *** Hipertensiunea arterială, consecinţă a civilizaţiei      *** FRF va aproba denumirea FC Argeş!   nbsp;  *** CS Mioveni II îşi continuă activitatea      *** Cătălin Barbu a semnat cu FC Argeş Oină     *** Fără medalii la Campionatul European!      *** Ce mai fac colegele de serie ale CS Mioveni şi FC Argeş      *** Campion la judo, arestat      *** Proxeneţii de lux rămîn închişi   &nbp; *** Cresc pensiile şi indemnizaţiile      *** Elevii de 10, la Curier TV      *** 5 fermieri au murit înainte să primească subvenţiile     *** În Argeş au fost înmatriculate 2.621 firme            

 
Procedura de debranșare Imprimare E-mail
(29 voturi)
marţi, 13 iulie 2010
Index Comentarii
Procedura de debranșare
Pagina 2

Aici puteți posta comentarii referitoare la problemele pe care le-ați întîmpinat în încercarea de a vã debranșa de la sistemul centralizat, eventual ce v-a determinat sã vã debranșați.


Vizualizari: 25224

Comentarii (25)
19-11-2014 13:54
 
cat trebuie sa dureze bransarea de la o scara la alta
Vizitator
 
marian costin
01-10-2014 18:48
 
Locuesc la bloc in ferentari in fiecare an trebue sa suferim din cauza restantierilor nu ne da caldura nu am reusit sa ma debransez am gaze trase cu 2 focuri vreau sami montez centrala ca am un bebelus si nu vreau sa am probleme vreau un raspuns daca pot sa imi montez centrala si sa ma debransez la anu
Vizitator
 
tabara marian
31-08-2014 16:26
 
Sunt din Focsani,vreau sa imi montez si eu centrala cu Distrigaz, as fi a 8-a de pe scara blocului in ordine de bransament. Cand am fost sa strang semnaturile pentru aprobare, vecinii mei mi-au cerut diferite sume de bani, aleatorii si total nejustificate, non-autentificate de nimeni si fara chitanta,pe motivul cà " asa au platit si ei, asa se face, nu ai cum altfel, fàrà sa platesti la toti nu ai semnatura... etc". As vrea sa stiu cine stabileste cota parte minima,cum pot rezolva pe plan legal si in mod justificat? pentru cà mi se pare ca pe scara mea se aplica legea junglei, taxa de smeker si nici adrministratorul nu se baga... Am inteles ca se pot obtine semnaturile cu un ordin judecatoresc in cazul in care vecinii nu sunt de acord( cà nici eu nu sunt de acord sa platesc sume la intamplare)? si daca e asa, cat dureaza?Multumesc
Vizitator
 
Monica
15-10-2013 03:57
 
buna ziua, am si eu o intrebare, am cumparat recent un imobil, constructie noua, fara contor de gaz si current,contoarele trebuie cumparate de la electrica si de la eon gaz? si cum se procedeaza cu racordarea, contoarele vor fi instalate de I??
Vizitator
 
marian
03-10-2013 22:34
 
Vreau sa montez centrala termica de apartament, am acordul tuturor vecinilor, mai putin un vecin refuza sa semneze, pe motiv ca nu are presiune la gaze(e singurul care se plage).Cei de la DISTRIGAZ mi-au spus ca pe scara mea se mai pot monta inca 4 centrale. Va rog sa-mi spuneti ce variante am pentru a rezolva legal problema.
Vizitator
 
Donosa Lenuta
28-09-2013 11:31
 
Problema cu tevile prin care trece caldura si alimenteaza vecinii, nu este corect sa platesc 15 la suta din caldura.Ce prostie sa fac cheltuieli pe care eu sa le asigur privind izolarea termica.De ce ? Ca mai incalzeste camera cu nu stiu cate grade? Bun, deci tevile sunt pe propietatea mea de suprafata pe care eu platesc impozitul anual pe suprafata pe care o detin.Dc ma pun la plata pt tevile respective le tau de tot, nu ma mai intereseaza ca vecini nu au caldura. Ce, nu este proprietatea mea ? Dc consiliul local nu aproba acest lucru sa isi faca ei pe cheltuiala lor tevi prin care alimenteaza caldura la tot blocul dar afara de pe suprafata mea de bloc pe care eu o detin legal.Nimeni nu imi comanda ce sa fac pe suprafata de bloc care eu o deti legal. Este a mea .PUNCT
Vizitator
 
iel0
12-08-2013 14:58
 
TERMOCALOR PITESTI CEI MAI MARI TEPARI,ATAT CAT ESTI BRANSAT CAT SI CAND NU MAI ESTI.DEBRANSATIVA NU VA FIE FRICA DE VECINI SAU DE CEI DE LA TREMOCALOR ,AVETI DREPTUL DE ALEGE DE A TRAII LIBER COFORM CONSTITUTIEI UNI STAT DEMOCRATIC,JOS COMUNISMUL CARE INCA PERSISTA IN ROMANIA
Vizitator
 
CRISTI
16-07-2013 00:39
 
vecinu de jos nu vrea sa imi semneze
Vizitator
 
marius
21-10-2011 22:53
 
Radu, fii mai explicit. 
Din ce ai scris, blocul nu are instalatie de gaz individuala (deci fiecare apartament nu are contor de gaz). Cei 2 vecini nu-ti dau aceptul sa te debransezi de la sistemul centralizat de caldura sau nu te lasa sa te bransezi la teava de gaz (ultima varianta inteleg ca este in cazul tau). In momentul cand au facut proiectul pentru gaze si si-au montat centrala sau pur si simplu au doar contor individual pe gaz, Primaria (sau distrigaz) le-a dat acceptul de efectuat instalatia, doar daca din teava principala lasa si pe ceilalti locatari sa se branseze de ia (dar... contra cost). Trebuie sa le oferi o suma de bani pentru a te lasa sa te bransezi la gaz, deoarece ei la randul lor au platit o suma considerabila pentru efectuat acest proiect. Cati vecini au contor de gaz pe scara? Doar nu au toti, iar tu nu? Deci, nu au cum sa nu-ti dea aprobare. Trebuie sa le platesti o parte din cheltuieli si atata. Daca nu vor, te adresezi Primariei sau Distrigaz. Daca suma ceruta este jegmaneala, te poti adresa tot Primariei, dar totusi cred, ca Instanta de Judecata se poate pronunta mai precis la suma. Chiar sunt curios sa vii cu, completari daca nu am inteles ceva...
Vizitator
 
adr
21-10-2011 16:13
 
Buna ziua!Am si eu nevoie de ajutor :Vreau si eu sa ma bransez la instalatia de gaz ca sa imi montez centrala iar doi vecini nu vor sa imi dea acceptul sa ma leg la instalatie..nu vor sa cada de acord de loc!!Ce pot sa fac in cazul asta?Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat
Vizitator
 
Radu
02-09-2011 13:53
 
si eu am avut in 2007 un document asemanator din care rezulta ca se vor face lucrari de redimensionare a conductelor in bloc. 
Vax albina! 
 
Nu a facut nimeni nimic si s-au mai debransat inca 10 dupa mine.
Vizitator
 
vrajeala
09-06-2011 13:13
 
Ma, aici nu spune nimeni de documentatia tehnica aia de redimensionare conducte? Am fost sa ridic Referatul tehnic dat de ei si cica urmatorul pas este sa vin si cu documentatia tehnica de redimensionare a conductelor. Altfel nu-mi da acceptul de debransare. Si trebuie sa-l faca asociatia, iar asociatia nu-l face ca cica nu platesc oamenii. Acum, cred ca le tai in baza referatului si PA. Asociatia ma scoate de la caldura. Asa sunt si ceilalti ca nimeni nu mi-a aratat ca ei au facut documentatie tehnica. Daca sunt mai multi de 35% debransati este obligatorie documentatia pe bloc (sau scara), iar daca nu, se poate face numai pe apartament.
Vizitator
 
adr
02-06-2011 14:06
 
Pentru cel ce vrea acordul vecinului si nu-l primeste... nu prea stiu cale legala, caci fiind vorba de accept, nu-l poate obliga legea sa fie de acord - altfel de ce mai trebuie sa semneze? 
 
Riscati si montati centrala cu mai putine semnaturi de accept sau inlocuiti semnatura respectivului cu a altui vecin. 
De obicei un apartament are 2 apartamente vecine pe verticala si 2 apartamente vecine pe orizontala. 
Luati 3 semnaturi si scrieti la rubrica celui de-al 4-lea apartament vecin: 
"Nu are pereti comuni"
Vizitator
 
Riscati
13-05-2011 11:49
 
Cand se da drumul la debransare pe 2011? Am fost la Termo Calor si mi s-a spus ca deocamdata au trimis la Primaria Pitesti formularele de debransare spre avizare in Consiliul Local. Am vazut ca unii deja si-au montat centrala cu avizul de la gaze, dar deocamdata au facut ilegal debransarea, ca nu au luat acordul de la Termo Calor. In fine, fiecare pe treaba lui. Daca nu-i da acordul un vecin, ce face, cum este cazul de mai jos. Inclusiv am si eu o vecina, care si-a montat centrala acum 2 zile si nu mi-a cerut acordul. In fine, nu fac reclamatii ca de si eu imi pun centrala, oricum si chiar daca nu-mi puneam, e treaba ei.
Vizitator
 
adr
13-05-2011 08:49
 
Chiar sunt curios ce se va intampla. Singura modalitate legala de a putea monta centrala, este sa-l actionezi in instanta. Sigur nu se va prezenta din lipsa de argumente. Dar asta dureaza pana la anu' daca mai face si recurs.
Vizitator
 
adr


 
< Precedent   Următor >
IEC

CurierTV - Televiziunea sufletului tau!
Intrebarea Curierului
 
căutare personalizată

Horoscop zilnic

Mai - Iunie

Google Analytics

Sfinții zilei

Zi Record Vizitatori

Marți, 20.06.2017

4.791 vizitatori unici

 
 









 
 
 

Ghid TV

Mersul trenurilor

Flag Counter