Curierul Zilei - Revelion pe pîrtie, la metrou şi în piscină
PRIMA PAGINA

*** „Lecţii maraton de 10-15 minute la Şcoala 3“      *** Poşta îşi cere scuze!      *** Tîrgul de Toamnă, la Bowling      *** Săptămîna Europeană a Democraţiei, la Mioveni      *** Maneaua lui Dani Mocanu pentru procurori      *** A murit pentru o sticlă cu bere      *** 23 de persoane munceau la negru      *** Maşină nouă, făcută zob la Albota      *** CS Mioveni, neînvinsă cu Mihali!      *** Meciuri cu 10, 9 şi 7 goluri      *** FC Argeş şi CS Mioveni vor juca marţi!      *** Eftimie: „Nu am avut nici şansă“      *** Lincar: „Ne-am apărat ca la Rovine!“      *** Au învins, dar n-au convins!      *** Şapera: „Apărarea a făcut diferenţa“      *** Costescu: „Precizia aruncărilor ne-a costat“      *** Din Suedia nu a mai ajuns acasă      *** Trei copii instituţionalizaţi, medaliaţi!      *** Despăgubire în batjocură: 9 oi, 1.350 lei

Revelion pe pîrtie, la metrou şi în piscină Imprimare E-mail
(0 voturi)
miercuri, 04 ianuarie 2017

Cum au petrecut sportivii de Anul Nou

Revelion pe pîrtie, la metrou şi în piscină

După ce ieri v-am prezentat o parte dintre peripeţiile avute de oamenii de sport din Argeş de Anul Nou, în numărul de astăzi revenim cu partea a doua a Revelionului Sportivilor. Şi vă vom prezenta locurile unde au petrecut o parte dintre fotbaliştii Mioveniului, dar şi unul dintre cei mai buni arbitri asistenţi de Liga a II-a din Argeş.

Foc de artificii pe pîrtie

Arbitrul argeşean de Liga a 2-a Gheorghiţă Bălan a ales să petreacă trecerea dintre ani în Munţii Cindrel, mai exact în staţiunea Păltiniş, alături de logodnica sa şi de mai mulţi prieteni. „Am petrecut 5 zile de vis alături de logodnica mea şi un grup de 13 prieteni în cea mai veche staţiune din România. În aceste zile ne-am relaxat practicînd diverse sporturi de iarnă pe pîrtiile Arena Platoş şi Onceşti, aceasta din urmă fiind şi favorita noastră. Anul Nou ne-a prins pe Pîrtia Arena Platoş, luînd parte la un spectacol inedit, organizat de cei de la Salvamont Sibiu, sustinuţi de un minunat foc de artificii“, ne-a spus Bălan.

Cu metroul acasă

Mai mulţi fotbalişti ai CS Mioveni au fost în această vacanţă de iarnă în Italia. Este vorba despre Eduard Florescu, Bogdan Stancu, Ciprian Biceanu, Alin Popa şi de fotbalistul SCM-ului George Cotigă, fiecare fiind însoţit în această excursie de prietene. Interesant este că cei cinci au renunţat la o vacanţă de Revelion alături de colegul lui Octavian Popescu, la Berlin, de frica atentatelor care au avut loc pe finalul anului în Germania, aşa că au ales Italia, o ţară sigură, cel puţin pînă acum din acest punct de vedere. Fotbaliştii galben-verzi au avut parte însă de peripeţii şi aici, în noaptea de Revelion rămînînd pe jos în oraşul Milano şi aşteptînd un metrou după miezul nopţii. Bogdan Stancu, fundaşul dreapta al galben-verzilor, ne-a povestit cum au petrecut şi prin ce a trecut alături de colegii săi: „A fost o vacanţă cu peripeţii, dar foarte frumoasă! Am ales Milano, pentru că pînă acum n-a fost niciun atentat în Italia. Iniţial trebuia să mergem şi noi cu Tavi Popescu la Berlin, dar ne-a  cam fost frică de atentate şi am renunţat!

Am ales Milano şi pentru că este un oraş renumit pentru shopping şi pentru locurile frumoase pe care le putem vizita. Am vizitat Dom-ul, lacul Como şi multe altele. Seara de Revelion a fost însă una nebună. Am mers la un restaurant, unde am mîncat, iar cei de la restaurant trebuiau să ne dea masă la clubul lor peste noapte. Asta nu s-a mai întîmplat şi am început să căutam taxiuri să mergem acasă, la hotel. Am încercat şi la metrou şi n-am avut nicio şansa din cauza aglomeraţiei, aşa că am mers o parte din drumul spre casă pe jos, apoi luînd metroul, pentru că nu mai era aşa aglomerat. Apoi, după Anul Nou, am vizitat şi stadionul San Siro, şi asta ne-a făcut să plecăm acasă foarte fericiţi şi încîntaţi de Milano“.

Petrecere ca la nuntă

Roberto Ayza a petrecut în acest an Revelionul la Călimăneşti - Căciulata, alături de familie şi de mai mulţi prieteni. A doua zi, brazilianul s-a relaxat la piscină, la Aqua Park. „Au fost nişte zile relaxante, petrecute în familie şi cu cîţiva prieteni. Am stat mult la piscină, şi mie şi copiilor plăcîndu-ne apa foarte mult. Noaptea de Revelion a fost o petrecere ca la nuntă, cu formaţie şi multe feluri de mîncare. Am fost şi cu Flavius Croitoru şi cu familia. Au mai fost socrii, cumnaţii şi niste prieteni de familia. Am ciocnit bineînţeles la miezul nopţii un pahar cu şampanie. În 2017 îmi doresc în primul rînd sănătate, să fim fericiţi şi să meargă bine în plan profesional, adică cu fotbalul!“, ne-a spus Ayza.

S.Mihai

Vizualizari: 941

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume:
Comentariu:

Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.