Curierul Zilei - Chiroiu 2, o baltă cu taxe accesibile!
PRIMA PAGINA arrow sport arrow stiri sport arrow Chiroiu 2, o baltă cu taxe accesibile!

*** Preafericitul Daniel, la Mănăstirea Curtea de Argeş      *** Piteştiul, printre oraşele bogate      *** Apă nepotabilă la Ciomăgeşti şi Tigveni      *** Mama şi-a scos copilele pe videochat      *** Crimă în camera de hotel      *** Incendiu în comuna Uda      *** Bradu şi Mioveni II, învinse      *** A devenit campion la Cîmpulung!      *** BCM Argeş, locul 2 la Memorialul Ziguli      *** „Echipa se bate la locurile fruntaşe“      *** Dulca: „Fotbalul te pedepseşte!“      *** „A cîştigat echipa care a avut atitudine“      *** Champions League, etapa 2      *** Violonista Cristina Goicea, în concert la Filarmonică      *** Respect, bucurie şi spirit de sărbătoare în familia Scp Pimsa SRL, din Oarja      *** Adrian Tase, la Congresul Naţional de Cardiologie      *** Campanie de informare privind contracepţia      *** Zeci de peşti morţi pe lacul din Parcul Kretzulescu!

Chiroiu 2, o baltă cu taxe accesibile! Imprimare E-mail
(0 voturi)
sâmbătă, 15 iulie 2017

Curierul zilei vă prezinţă lacurile de pescuit

Chiroiu 2, o baltă cu taxe accesibile!

Curierul zilei şi-a propus să vină în sprijinul pescarilor sportivi din judeţul nostru, iar în fiecare săptămînă, vă vom prezenta cîte o baltă de pescuit din Argeş şi nu numai, pentru a fi cît mai bine informaţi cînd vă programaţi o partidă de pescuit. Vom publica descrierile făcute de proprietarii bălţilor pe paginile de Facebook sau pe site, dar şi reţete de nade şi echipamente de pescuit. În această săptămînă, vă vom prezenta Lacul Chiroiu 2, din judeţul Ialomiţa, o baltă foarte frumoasă, cu mult peşte şi taxe destul de accesibile pentru majoritatea pescarilor.

Balta Chiroiu 2 este o baltă foarte frumoasă, cu mult stuf, aflată la numai 40 km de Bucureşti. Balta de pescuit Chiroiu a fost populată de 5-6 ori doar în anul 2015, cu specii de crap avînd greutatea între 1 şi 4 kg. Din spusele pescarilor, balta prezintă agăţături în unele locuri, dar acest lucru este compensat de multitudinea de trăsături pe parcursul unei partide de pescuit, întrucît balta este plină de peşte. Chiroiu 2 este o baltă de pescuit sportiv situată în spatele Mănăstirii Chiroiu. Accesul se realizează uşor, drumul fiind asfaltat pînă la lac.

Detalii despre lac:

Distanţa oraş: 40 km de Bucureşti
Tip de apă: salbă de lacuri
Specii peşti: crap, caras, şalău, biban, cteno, somn
Calitate drum: foarte bun
Cazare:     Nu
Facilităţi (ponton, WC etc.): Da.
Tarif 12 h:    60 lei
Tarif 24 h:    100 lei
Număr lansete:    4
Pescuit nocturn:    Da
Cantitate reţinută:    5 kg
Pescuit din barcă:    Nu
Plantat:                  Da
Momeli: mămăligă, rîmă, viermi, boabă uscată.
Contact / telefon: 0724715765, Vîlsan Cătălin.
Suprafaţă/hectar:     n/a

Cum se ajunge la baltă

Pentru a ajunge pe baltă, urmaţi traseul: Bucureşti - Urziceni, se iese din Sineşti, se trece de drumul care duce în dreapta după pădure spre Livedea, apoi la circa 500 m este un pod peste un canal de irigaţii. Urmaţi indicatorul spre mănăstirea Chiroiu. Ţineţi acest drum pînă la intrarea în Bitina, apoi urmăriţi indicatorul spre mănăstirea Chiroiu. La troiţă, faceţi dreapta şi urmaţi drumul pietruit pînă cînd ajungeţi la un pod. Mergeţi înainte circa 1 km şi, la intrarea în Chiroiu, drumul face stînga, dreapta, iar la intersecţie faceţi stînga pînă în dig (ca referinţă, mănăstirea Chiroiu este mai în faţă 200 m de intersecţie). Balta Chiroiu 2 este în dreapta (în spatele mănăstirii).

Comentariile pescarilor:

Comentariu postat de Roman Ionuţ,
data postării: 12.07.2017.
„- Data partidei de pescuit: 11-07-2017
porumb cu miere.
Crap: 9 kg;
- Pot fi retinute: 10 kg
Drumul de acces, impresii, recomandari: foarte bun, se ajunge repede de la centura bucurestiului in drept cu afumati (aproximativ 15 min).
Descrierea partidei:
Am luat 3 ciortani cam la 3 Kg fiecare. Am dat cu 5 lansete, nu am agatat, am rupt o singura montura cu un peste aproape de mal. Este o balta cu peste in ea, mi-a placut, a fost liniste, pacat ca am gasit gunoaie de la altii. Pentru cei 60 de lei platiti sunt multumit, paznicul e sociabil, mi-a aratat si poze pe telefonul lui cu alte capturi, revin weekendul viitor, sper cu impresii la fel de bune“.
Comentariu postat de Anghel Marian,
data postării: 7.07.2017.
„Data partidei de pescuit: 7-07-2017
benzar + boilies.
Crap: 22 kg;
- Am plantat;
- Pot fi retinute: 10 kg
Drumul de acces, impresii, recomandari: este ok.
Descrierea partidei:
Am plantat, am dat pe la jumatea baltii, vreme ok fara sa fie prea cald, vantul nu a batut tare. Am dat la boilies si am nadit cu benzar, rezultate super, in 9 ore am luat 8 bucati +2,5 Kg. Chiroiu 2 isi merita cei 60 de lei. Mentionez ca am retinut 3 bucati si restul am eliberat“.
Comentariu postat de Stefănescu Marin,
data postării: 04.07.2017.
„Data partidei de pescuit: 4-07-2017
- Taxa pescuit: 60 ron/12h; 100 ron/24 ore
- Nade si momeli folosite:
Porumb pentru crap, cocolos de paine.
Crap: 9 kg;
Alte informatii utile:
- Am pescuit cu 6 scule (lansete si undite)
Drumul de acces, impresii, recomandari:
Inca era ud cand am ajuns si nu am avut nicio problema, este piatra bagata.
Descrierea partidei:
Am ajuns In jurul orei 7:30 dimineata, am fost primul pescar de pe balta, mai tarziu au mai aparut cativa colegi. Vremea a fost mult mai racoroasa fata de zilele trecute, am putut sa stau toata ziua pe balta. Pana la ora 5 dupa-amiaza am reusit sa scot pe mal doar 3 exemplare de crap fiecare cantarind in jur de 3 kg. Dupa ora 17 am bagat si o undita la paine si am prins cativa carasi. La 18:30 am inceput sa strang, am avut o partida bunicica, voi incerca si sa plantez cu alta ocazie.
Comentariu postat de Bănescu Mădălin,
data postării: 30-06-2017:
„Data partidei de pescuit: 29-06-2017
boilies, porumb, TTX.
Caras: 2 kg;
Crap: 11 kg;
Alte informaţii utile:
- Am plantat;
- Am pescuit cu 4 scule (lansete si undite)
Drumul de acces, impresii, recomandari:
Am ajuns usor cu Google Maps, piatra pe balta.
Descrierea partidei:
Am ajuns pe Chiroiu 2 in urma reclamei facute. Este o balta cu un piesaj frumos unde cel putin cat am stat eu s-a pastrat linistea. Am plantat 4 lansete, 2 pe mijlocul baltii si 2 la buza stufului. Paznicul, domnul Aurel, m-a ajutat cu ceva indicatii la inceput, nu am lasat astfel monturi in apa. Rezultatul obtinut m-a determinat sa revin, am prins 5 ciortani la 2-2.5 kg si am retinut 3 bucati. In jurul orei 12:30 am strans pentru a evita canicula de 40 de grade“.
Comentariu postat de Coman Claudiu,
data postării: 27.06.2017:
„Data partidei de pescuit: 26-06-2017
- Nade si momeli folosite:
Porumb vanilie/ capsuna, ttx.
Crap: 13 kg;
bun, asfalt + piatra.
Descrierea partidei:
Am facut o partida buna, este o balta cu un raport pret/calitate excelent. Principalul minus al acestei locatii il reprezinta categoria de pescari deoarece lasa foarte multa mizerie in urma chiar daca exista butoaie pentru gunoi. Revenind la subiect, am pescuit cu 5 lansete aruncate din mana. Din experienta am bagat numai porumb. Rezultat final: 5 bucati de crap. Carasul am eliberat tot si am pastrat 3 ciortani. Pentru pescarii mai vechi ai baltii s-a scos agatatura“.

Nade pentru crap

Ton 200 gr
Betaină 20 ml
Ceai de anason 50 ml
Mod de preparare: Cînd ajungeţi pe baltă, amestecati TTX-ul cu uruiala de porumb, plus 1 - 2 căni de apă din baltă, ceaiul de anason şi betaina. Omogenizaţi bine pînă se leagă compoziţia şi apoi lăsaţi-o să respire circa 20 de minute. Seminţele de cînepă trebuie prăjite 5 - 7 minute pînă încep să pocnească, de preferat acasă, iar cînd le scoateţi din cratiţă, puneţi-le într-o cîrpă umedă şi pisaţi-le (puteţi să le pisaţi şi pe baltă), după care (să nu îşi piardă mirosul) păstraţi-le într-un borcan închis bine. Adăugaţi porumbul şi tonul mărunţit, apoi amestecaţi totul bine. E o nadă excelentă, merge pe orice apă şi anotimp.

Nadă recomandată în perioada caldă

Benzar Mix Turbo Carp Betaină 1 kg
Benzar Mix Turbo Carp Competiţion 1 kg
Benzar Mix Turbo Carp Method Feeder 1 kg
TTX 800 gr
Aditiv Lichid Benzar Mix Baza-Crap 1 flacon
Mod de preparare: pentru a realiza această nadă, avem nevoie de 2 vase. În unul punem TTX-ul, aditivul baza-crap şi 1 kg de apă şi lăsăm să tragă, iar în al doilea amestecăm bine de tot restul componentelor. După ce TTX-ul s-a umectat corespunzător şi a ajuns la consistenţa unui terci moale, se va pune puţin cîte puţin peste restul nadei din al doilea vas, pînă ajungem la consistenţa dorită. Poate fi folosită atît la nădirea cu bulgări, cît şi pe năditor.

Nadă pentru ape curgătoare

Făină de malăi 500 gr
Făină albă 250 gr
Zahăr 100 gr
Apă 750 ml
Şofran 5 gr
Vanilie sau anason 10 ml
Mod de preparare: se pune apa la fiert odată cu şofranul, timp în care mălaiul, făina şi zahărul trebuie amestecate foarte bine. Cînd apa începe să fiar­bă, se va turna toată compoziţia amestecată anterior şi se va lăsa să clocotească 10 secun­de. După cele 10 secunde, se amestecă foarte bine, cel putin 3 minute încontinuu. Se răstoarnă pe un fund de lemn şi se lasă să se răcească. Atunci cînd aproape s-a răcit, se va frămînta foarte bine şi dacă dorim putem adauga arome sau/şi atractanţi. Se poate folosi pe momitor în amestec cu şrot de floarea soarelui, uruială de porumb, seminţe de cînepă etc. Pentru para pe cîrlig se formează un cocoloş, se pune pe curbura cîrligului şi se întinde uşor spre tijă, umezindu-se din cînd în cînd, pînă cînd o aducem la forma care ne convine. Para se poate introduce în miere diluată sau alţi atractanţi. Este foarte bună la pescuitul în curent, deoarece este lipicioa­să.
M.Duinea

Vizualizari: 972

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume:
Comentariu:

Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

< Precedent   Următor >

CurierTV - Televiziunea sufletului tau!