Curierul Zilei - „Novecento” la Teatrul Al. Davila
PRIMA PAGINA arrow cultural monden arrow stiri cultural monden arrow „Novecento” la Teatrul Al. Davila

*** Costul locului de la masa bogaţilor     *** Campanie de informare şi concurs în Şcolile din Mioveni      *** Cartofii şi utilităţile s-au scumpit!     *** PASTILA de UMOR      *** Mai puţine naşteri decît decese     *** Maşini multe, vînzări rare, în tîrgul auto     *** Pregătiţi-vă de Black Friday!     *** Ursul l-a muşcat de cap     *** Ameninţa că se aruncă de pe pasaj     *** Spărgătorii de la Orange Shop, rămîn în arest      *** Furau din maşini, locuinţe, societăţi...     *** Costache a fost achitat     *** Accident, cu trei răniţi şi trei maşini     *** O piteşteancă, campioană mondială     *** Învinşi greu de olteni!     *** Florin Nini: „Nu am fost constanţi”     *** Todorov: „Formăm o echipă unită“nbsp;    *** Stupu şi Ankomah, doar spectatori la Piteşti!     *** Liga 1 - Etapa 13     *** Victorii şi medalii la oină, handbal, volei şi karate     *** Gazdele, victorii pe linie    

 
„Novecento” la Teatrul Al. Davila Imprimare E-mail
(0 voturi)
sâmbătă, 15 septembrie 2018


„Novecento” la Teatrul Al. Davila


Astăzi, la ora 19:00, în Sala Studio „Liviu Ciulei” a Teatrului „Alexandru Davila” , va fi prezentat spectacolul „Novecento”.  Novecento” este o piesă de teatru scrisă de Alessandro Baricco, pusă în scenă de Maria Dinu, avîndu-l reprezentant al monologului teatral pe actorul Marius Chivu, cel care prin prisma personajului interpretat, trompetistul Tim Tooney, este naratorul întregii povestiri.  

Spectacolul prezintă viaţa unui pianist magnific, Novecento, care este împărtăşită de prietenul său cel mai bun, Tooney.

Căutarea înţelegerii existenţei

În povestirea acestuia  este reflectată căutarea înţelegerii existenţei, graniţelor individuale, a fricii de schimbare sau mulţumirea simţită în universul propriu, loialitatea faţă de sine, ca răspuns fiind refuzul unui mediu străin, a lumii exterioare, deoarece totul, călătoria pe apă, pare o determinare a identităţii subiective, ceea ce este demonstrat chiar în finalul piesei, atunci cînd Novecento refuză să coboare de pe vasul pe care a călătorit timp de 30 de ani, nelipsit de acordurile pianului, pe care de asemenea părăsindu-l, s-ar fi părăsit pe sine. Decorul şi muzica devin simbolistice şi omogene monologului pe parcursul spectacolului, fiecare dintre obiecte indicînd anumite momente sau stări, mesajul fiind distins datorită coerenţei fluxului firului narativ.
  I.Ivănoiu

Vizualizari: 1434

Fii primul care comenteaza articolul

Scrie comentariu

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.curier.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Nume:
Comentariu:



Cod:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
< Precedent   Următor >
embedgooglemap.net
Click view
Intrebarea Curierului

******* Hotel ILA - telefon: 0747943375 *******

  CurierTV - Televiziunea sufletului tau!



 Prima Pagina Curierul Zilei
Fii reporter!

Google Analytics




































Zi record

Marţi, 16.10.2018

--- 3.988 vizitatori unici ---

 




 

Sfinții zilei

Horoscop zilnic

 

Mersul trenurilor

Flag Counter


PRchecker.info