Ce Covid, ce pandemie? Vulpiţa un personaj creat de Antena 1 este cea care ocupă toate topurile de audienţă, atât din România cât şi din alte ţări. V.T.
Veronica şi Viorel, doi soţi din comuna Blăgeşti, au fost aduşi în platoul trustului amintit la emisiunea Acces Direct, pentru că aveau probleme în familie. Profitând de naivitatea lor, producătorii emisiunii au făcut din ei personaje care aduc rating-uri uriaşe. Aşa se face că şi artiştii s-au gândit să profite de această „notorietate”, a celor doi şi să-şi lanseze melodii împreună cu ei. Axinte a fost cel care a spart gheaţa şi a lansat un clip cu Vulpiţa. Apoi, Maria Constantin s-a gândit că bine ar fi să strângă şi ea nişte vizualizări cu Viorel. Dar Rafaelo Bortoş este cel care dă lovitura, cu tânăra din Blăgeşti şi în câteva ore de la lansarea videoclipului, a strâns peste 1,5 milioane de vizitatori, plasându-i astfel e primul loc în YouTube România. Dar asta nu este tot! Piesa „Doi îndrăgostiţi lulea” este şi în topurile internaţionale. Astfel, în Italia este pe locul 2, în Austria pe locul 2, în Marea Britanie pe locul 3, în Germania pe locul 5, în Spania pe locul 6 şi cifrele sunt în creştere. Aşadar hit-ul Vulpiţei a cucerit Europa!
Citiți, de asemenea, pe curier.ro
2 Comentarii:
Riciu
În Muscel este o vorbă: d’aia nu mai plouă. Cât de prost să fii ca să apreciezi asemenea specimene…Se trage de ei până la obsesie. Când îi văd (inclusiv pe cei din jurul lor) mă încearcă o stare de deznădejde, de inutilitate, îmi vine să vomit. Astea-s vremurile…
elina
incredibil, 1.5 milioane de prosti apreciaza porcaria asta care se vrea melodie….traim in tara in care prostia si incultura, manelismul, se vinde bine, nu pot sa cred cat a decazut natia romana.