Federația Română de Fotbal continuă aplicarea măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 și pe perioada stării de alertă. Pentru a evita deplasarea membrilor afiliați la sediul FRF, documentele pentru departamentul Competiții (fișe, acorduri de transfer, contracte, acte adiţionale, cereri de omologare, etc) se vor transmite prin email la adresa: competitii@frf.ro.
În ceea ce priveşte documentele pentru Departamentul Juridic (inclusiv comisiile jurisdicționale), acestea se vor transmite prin email la adresa: juridic@frf.ro.
De asemenea, documentele necesare procesului de certificare pentru competiţiile Liga 2, respectiv Liga 3 şi documentele necesare procesului de clasificare a academiilor de fotbal pentru copii și juniori din România vor fi trimise conform prevederilor regulamentelor corespunzătoare fiecărui proces în parte.
Documentele transmise prin email pentru departamentele abilitate mai sus menţionate vor fi depuse în original ulterior, în urma unui anunţ făcut de Federația Română de Fotbal în prealabil.
Accesul în sediul FRF (angajați, vizitatori)
Fiecare angajat sau vizitator va fi obligat să respecte procedura de triaj, să completeze chestionarul tipizat, să accepte să i se noteze datele personale, să i se ia temperatura la momentul intrării în FRF (o singură dată pe zi).
Fiecărui angajat sau vizitator i se va permite accesul doar după ce temperatura măsurată la intrarea în sediul FRF nu va depăși 37.3° Celsius, iar în baza rezultatului chestionarului i se poate permite accesul;
La intrarea în sediul FRF va fi obligatorie purtarea măștii, utilizarea dezinfectantului, folosirea covorașului cu dezinfectant, păstrarea distanței sociale de 1.5-2 m; De asemenea purtarea măștii este obligatorie pe toată durata șederii în sediul FRF. S.M.
Citiți, de asemenea, pe curier.ro