Teatrul “Alexandru Davila” Pitești lansează o provocare pentru pasionații de design grafic! Este vorba de un concursul pentru obținerea unui LOGO relevant pentru instituție. Acesta se adresează pasionaților de design grafic, iar cea mai inspirată variantă va fi premiată cu 1000 de lei drept remunerație pentru cesiunea drepturilor de autor.
În plus, îi va aduce câștigătorului statutul de invitat special la toate spectacolele organizate de Teatrul “Alexandru Davila” in sala mare a instituției.
Înscrieri la concurs până pe 15 iulie
LOGO-ul va fi folosit de Teatrul “Alexandru Davila“ Pitești pentru toate documentele oficiale și neoficiale ale instituției. Se solicită realizarea LOGO-ului teatrului după următoarele coordonate: Pitești/Argeș/România, Alexandru Davila/Vlaicu Vodă, cultură/artă, comedie/dramă, divertisment/revistă, copii/tineret. Oricine se poate înscrie, de la artiști plastici la designeri, de la arhitecți versați la tineri cu minți sclipitoare și mâini ascultătoare.
Atenție, fiecare participă doar în nume propriu, nu colectiv sau ca angajat a/al unei firme. Realizatorul trebuie să fie creativ și inspirat, să se simtă parte din poveste. LOGO-ul trebuie să fie un element unitar care să sublinieze actul artistic al teatrului, să fie memorabil, lizibil și relevant. Participanții vor trimite la adresa de e-mail logo@teatruldavila.ro o singură propunere de logo.
Aceasta va conține un fișier în format .jpg sau .pdf cu propunerea de LOGO, care va fi atât color cât și monocromă, precum și fișiere word (atașate) care să conțină informații despre participant și opera lui, precum și o declarație (GDPR). Fișierul trebuie să fie de forma LOGO/numele realizatorului/telefonul.Toate propunerile vor fi analizate în primă fază de reprezentanții teatrului și specialiști în domeniu care vor alege cele valoroase 10 lucrări, după următoarele criterii: relevanță (raportată la temă), lizibilitate (claritatea este un element definitoriu), originalitate (mizăm pe viziune artistică) și versatilitate (pentru adaptarea la orice suport).
Toate cele 10 lucrări selectate vor fi evaluate ulterior și de public pe pagina de facebook a teatrului, iar votul acordat va conta în proporție de 50% în alegerea logo-ului câștigător, pentru a arăta că opinia publicului contează.
Calendarul concursului este următorul:15 iunie 2021 – lansarea proiectului și startul înscrierilor; 15 iulie 2021 – ultima zi de depunere a propunerilor; 16 – 20 iulie 2021 – analiza propunerilor și selectarea celor mai inspirate 10 dintre ele; 21 – 31 iulie 2021 – votul publicului, pe pagina de Facebook a teatrului;1 august 2021 – anunțarea câștigătorului. I.Ivănoiu
Citiți, de asemenea, pe curier.ro