Au devenit parteneri la Roland Garros

0
  • Renault își îndreaptă atenția către sport



Renault si Roland-Garros și-au unit forțele pentru a scrie un nou capitol în istoria lor. Astfel, începând cu turneul din 2022, care va avea loc în perioada 16 mai – 5 iunie, și pentru o durată inițială de cinci ani, Renault devine Premium Partner al Roland-Garros, unul dintre cele mai prestigioase evenimente sportive din lume. Renault va furniza organizatorilor 100 de Renault Megane E-Tech Electric, parte dintr-o flotă de 160 de vehicule în total.


În paralel cu semnarea acestui acord de parteneriat, Renault lansează „GIVE ME 5”, noul proiect de responsabilitate socială a mărcii, dedicat tinerelor generații. Renault se va concentra începând de acum pe sport, cu două parteneriate principale – rugby, devenind partener major al Federației Franceze de Rugby, și tenis, în parteneriat cu turneul de la Roland-Garros. Renault și Grand Slam-ul parizian au aceleași rădăcini, ambele născute în Franța, cu o puternică ambiție internațională, și împărtășesc valori comune în jurul conceptului „Made Of France”: pasiune și îndrăzneală. Parteneriatul dintre Renault și Federația Franceză de Tenis (FFT) este și mai evident deoarece se bazează pe doi piloni strategici principali pentru ambele mărci: mobilitatea durabilă și responsabilitatea socială.

100 Megane E-Tech electric

Angajamentul renault față de mobilitatea durabilă se reflectă în mod clar în flota de 100 de Megane E-Tech Electric pe care Renault a pus-o la dispoziția Open-ului francez, ca parte a parcului total care va număra 160 de vehicule. În paralel cu semnarea acestui acord de parteneriat, Renault lansează „GIVE ME 5”, noul proiect de responsabilitate socială a mărcii, dedicat tinerelor generații. În primă fază, Renault vrea să promoveze practica tenisului în orașe prin renovarea locurilor de joacă din zonele suburbane cu ajutorul artiștilor locali. Două astfel de zone vor fi deschise în Franța până la sfârșitul anului. Pentru a ajuta la finanțarea proiectului „GIVE ME 5”, în cadrul turneului Roland-Garros, Renault va pune în aplicare „Let Challenge”. De fiecare dată când o minge servită lovește cordonul fileului înainte de a ateriza pe terenul de serviciu ceea ce se întâmplă în medie de peste 2.000 de ori în timpul turneului, Renault va aloca o sumă de bani acestei inițiative sociale.
În plus, brandul va invita la Roland-Garros mai multe grupuri de copii și adolescenți proveniți din medii defavorizate, să trăiască o experiență exclusivistă și să participe la o zi a turneului.

Siglă afișată pe plase

Ca parte a acestei noi colaborări și pentru prima dată în istoria Roland-Garros, sigla Renault va fi afișată pe plasele celor cinci terenuri principale (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu, terenurile n°7 și n°14) pe tot parcursul turneului, de la tururile de calificare până la finală.
În timpul turneului, Renault va conta și pe un stand de 150 m2 în interiorul complexului Roland-Garros, unde vizitatorii vor putea afla informații despre viitoarea gamă electrică și electrificată a mărcii și unde vor fi expuse: Renault Megane E-Tech Electric, Renault 5 Prototype și Noul Renault Austral, a cărui premieră mondială va avea loc aici, la Roland-Garros. S.M.