Clienții care merg la cumpărături la magazinele marilor retaileri din Argeș, se așteaptă ca după scumpirea galopantă a unor produse de strictă necesitate, servirea să fie ireproșabilă. Din păcate, nu este aşa! La magazinul Auchan Găvana sloganul ” Clientul nostru, stăpânul nostru” a fost uitat demult de anumiţi angajați! Interesul unor salariaţi faţă de cumpărători este redus la minim. Dovadă stă imaginea de mai sus, făcută luni, 4 iulie, în jurul orei 12.30. Un client care aştepta la raionul brânzeturi, a fost ignorat ceva vreme de toate cele patru angajate care stăteau şi discutau fără să le pese că cineva aşteaptă să cumpere. Abia în momentul când au văzut că sunt fotografiate acestea au reacţionat şi l-au întrebat dacă îl pot servi cu ceva. Omul a comandat şi le-a atras atenţia că ar trebui să fie mai atente şi mai serviabile cu clienţii. Dar ce să faci? Într-o economie de piaţă, unde ai un salariu asigurat indiferent cât de amabil eşti cu cumpărătorii, întâlneşti şi astfel de situaţii!
C.N.