Dacia are un nou director de comunicare

0

Groupe Renault România are un nou director de Comu­nicare şi Responsabilitate Socială Corporativă. Cecilia Tudor preia această funcţie, devenind totodată şi membru al comitetului de management de ţară al Grupului.
Cecilia Tudor este absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti. Are studii post universitare, în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franţa), unde a obţinut o diplomă în Comerţ şi Management, şi a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe.
Începând din 2002, înainte de lansarea oficială a modelului Logan, a fost Consilier Marketing pentru Europa Centrală şi ţările Baltice şi şef Proiect Imagine Marca Dacia. Ulterior, contribuie la dezvoltarea reţelei de Piese de Schimb, în calitate de manager de Zonă. Din 2009, conduce, pe rând, departamentele de Distribuţie Comercială, Vânzări Renault, Vânzări Vehicule Electrice – Vehicule de Ocazie – Vehicule Utilitare (inclusiv vânzări pentru personal). În 2017 devine director al Direcţiei Vânzări Speciale a Renault Commercial Roumanie.
18 ani experienţă
Astfel, cu o experienţă de 18 ani în Groupe Renault România, cu precădere în activităţile de Comerţ şi Marketing pentru mărcile Dacia şi Renault, Cecilia Tudor va coordona comunicarea internă, externă şi cea asociată iniţiativelor de responsabilitate socială corporativă. „Simt o mare responsabilitate odată cu preluarea acestei poziţii, care înseamnă gestionarea imaginii unuia dintre cei mai mari angajatori din România şi, totodată, a Grupului care are în portofoliu cel mai important brand de ţară – Dacia. Succesul într-o industrie din ce în ce mai competitivă, aşa cum este cea auto, poate fi construit inclusiv prin efortul de comunicare depus zi de zi, atât în intern, cât şi în extern. Anvergura de care Grupul dispune în România, prin cei peste 18 000 de angajaţi din cele 5 site-uri (Renault Bucharest Connected, Titu, Mioveni, Piteşti sau Oarja) este una semnificativă. Rolul nostru este să îi aducem în prim-plan pe toţi colegii noştri, ca nişte adevăraţi ambasadori ai universului tehnologic pe care îl construiesc în jurul Dacia şi Renault. Mă bucur că mă pot alătura unei echipe de profesionişti, care a construit în ultimii ani platforme moderne de comunicare. Vin cu o perspectivă globală din zona de Comerţ, inclusiv Marketing, şi sper că am reuşit să contribui de-a lungul carierei mele la succesul comercial al celor două mărci, Dacia şi Renault, emblematice pentru România. E o provocare nouă şi, împreună cu echipa, voi continua să implementez strategia globală a Groupe Renault, prin conţinut creativ şi inovator, care să menţină performanţa business-ului”, a declarat Cecilia Tudor. S.M.