Interacţiune la distanţă cu unităţile fiscale

0

Contribuabilii argeşeni care doresc să evite contactul cu alte persoa­ne, pentru a preveni in­fectarea cu coronavirs, au la dispoziţie mai mul­te metode pentru comu­ni­carea cu ANAF la dis­tan­ţă.
Astfel, pentru depunerea declaraţiilor fiscale se pot folosi următoarele servicii electronice:
– Spaţiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenţiei, . Cei nu au cont se pot înregistra la următorul link
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
– Depunerea on-line, la adresa
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice.
Aceste declaraţii se depun prin intermediul portalului , utlizând certificate digitale calificate. ANAF Argeş vine şi mai mult în sprijinul contribuabililor, informându-i că formularele/declaraţiile fiscale care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise prin fax sau servicii de curierat.
De asemenea, şi pentru efectuarea plăţilor există soluţii de a le face de la distanţă. Astfel, acestea pot fi făcute prin Internet banking sau prin . Mai mult, ANAF pune la dispoziţie şi o linie de call-center, 031-403.91.60 unde pot fi aflate informaţiile necesare. Sau, informaţii din partea ANAF pot fi obţinute şi în scris prin SPV, prin intermediul Formularului de contact, informaţii generale în domeniul fiscal şi privind situaţia fiscală proprie. Alte mijloace de informare ale ANAf sunt ce este disponibil în SPV şi pe site-ul Agenţiei, materialele informative în domeniul fiscal care pot fi primite pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul .
În continuare, lucrul cu publicul se desfăşoară în cadrul ANAF după programul normal. S.M.