Se interzice accesul persoanelor în sediul societăţii!

0



În perioada stării de alertă, au fost luate unele măsuri la sediul Termo Calor Confort 2000 Piteşti pentru cei care doresc să plătească facturi, să obţină informaţii cu privire la debranşări sau să meargă în audienţă.


În contextul pandemiei cu noul coronavirus şi instituirii stării de alertă, începând de luni, SC Termo Calor Confort 2000 Piteşti va aplica o serie de măsuri preventive împotriva răspândirii Covid-19 în ceea ce priveşte relaţia cu clineţii. Iată care sutn acestea:
-Se interzice accesul persoanelor străine în interiorul al societăţii;
-Petiţiile şi corespondenţa se primesc/ridică exclusiv de la Biroul Relații Clienți de la sediul societății;
-Se limitează accesul la casieria societăţii astfel încât în spaţiul destinat publicului să fie numai o persoană;
-Toți clienţii vor respecta măsurile prevenitive adoptate la nivel naţional şi vor purta obligatoriu mască de protecţie;
-Obligatoriu va fi păstrată distanţa de protecţie de 1,5 – 2 m în zona Casieriei Centrale și a Biroului Relații Clienți de la sediul societății;
-Se prelungește suspendarea audienţelor acordate de către conducerea societăţii până la data de 30.06.2020;
-Pentru cei care doresc debranșarea de la sistemul centralizat de furnizare a energiei termice, procedura se regăsește și pe site-ul societății www.termopitesti.ro, aceasta poate fi ridicată iar ulterior depusă, la Biroul Relații Clienți.
În scopul evitării aglomerării la ghișeele casierilor societății, societatea recomandă plata on-line în contul RO23BREL0002001283630101 deschis la LIBRA Internet Bank.”Mecanismul de plată, în linii mari, este identic pentru orice bancă. În meniul de Internet Banking al băncii unde clientul deține un cont curent în care are disponibil. La categoria Ordine de Plată interbancare (la unele bănci se numesc interne) se inițiază un ordin de plată normal și se completează astfel:
La Beneficar: Termo Calor Confort SA; Optional codul fiscal: 27374805
IBAN beneficiar: RO23BREL0002001283630101; Suma: suma din factură (atenție dacă există și sold restant); La explicații: codul de client și nr factură. Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon nr. 0248 222588. Semnalarea unor disfuncţionalităţi în alimentarea cu energie termică se poate face la Dispecerat, telefon 0729980482 / 0729980483 (24/24 ore).
Rugăm beneficiarii să evite aglomerarea la Biroul Relații Clienți de la sediul societății și să folosească pentru comunicarea cu societatea şi alte căi, în măsura posibilităţilor, respectiv: e-mail: office@termopitesti.ro, fax: 0248 222965 sau poştă. În vederea derulării în bune condiții a relaţiilor contractuale existente, Termo Calor Confort S.A. solicită utilizatorilor/consumatorilor să întreprindă de urgenţă toate demersurile necesare în vederea efectuării plății integrale a sumelor datorate!”, transmite Sc Termo Calor Confort 2000 Piteşti. M.S.