Societăţi amendate pentru nerespectarea măsurilor de prevenire!

0

 

În week-end, au continuat controalele privind respectarea măsurilor de prevenire a infectării cu COVID-19. Oamenii legii au verificat restaurante, baze de agrement, săli de jocuri, pieţe sau hipermarketuri. Au fost date zeci de amenzi celor care nu purtau mască de protecţie, dar şi agenţilor comerciali care nu au luat măsuri de distanţare socială. M.S.

 

Instituția Prefectului Argeș informează că polițiștii și jandarmii continuă să acționeze integrat, împreună cu celelalte structuri cu atribuții în domeniul ordinii și siguranței publice, pentru prevenirea și combaterea răspândirii COVID -19. Controalele dispuse de prefectul Emanuel Soare, pentru verificarea respectării regulilor de protecție individuală și de distanțare fizică, continuă. În ultimele 24 de ore au fost verificate 1104 persoane, cu privire la respectarea măsurilor de izolare sau carantină.

Un tânăr de 19 ani, dintr-un oraș din județ, care a fost depistat de polițiști în afara adresei de izolare, a fost sancționat cu amendă în valoare de 1.000 de lei. Totodată, au fost desfășurate verificări la 47 de societăți comerciale, cu activitate specifică în domeniul alimentației publice și turism, precum și în zona piețelor, hypermarketurilor, sălilor de jocuri de noroc și mijloacelor de transport în comun.

Au fost aplicate, în total, 91 de sancțiuni contravenționale, în valoare totală de 9.500 de lei. Astfel, au fost aplicate 83 de sancțiuni contravenționale pentru nerespectarea măsurilor de protecție individuală, în spații comerciale sau turistice, în valoare de 4.000 de lei.

În plus, 8 agenți economici, din Pitești, Câmpulung, Topoloveni, Bascov și Albota au fost sancționați cu amenzi în valoare totală de 5500 lei. Sancțiunile s-au aplicat ca urmare a nerespectării măsurilor de diminuare a riscurilor, aplicate de către agenții economici pentru organizarea de activități în spațiul public, privat sau închis.

S-a verificat implementarea de măsuri pentru personalul propriu, dar și asigurarea distanțării fizice între clienți. La fiecare locație în care au fost constatate nereguli, reprezentanții societăților au fost instruiți cu privire la respectarea măsurilor specifice.