În ultima şedinţă a Consiliului local Piteşti a fost aprobată amnistia fiscală pentru cei care datorează Primăriei Piteşti, obligaţii accesorii, mai exact: penalităţi, dobânzi de întârziere, penalităţi de întârziere sau penalităţi de nedeclarare. Tot ce trebuie să facă datornicii pentru a beneficia de prevederile legale este să depună notificări la sediul Primăriei Piteşti sau la centrele de încasări, până la data de 10 decembrie.
Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Pitești nr. 292/17.09.2020 a fost aprobată instituirea facilității fiscale de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 inclusiv, datorate bugetului local al Municipiului Pitești, precum și procedura de acordare a acesteia, care se aplică până la data de 15 decembrie 2020, inclusiv. Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31.03.2020, se depune până la data de 10 decembrie 2020, inclusiv, iar Cererea de anulare a accesoriilor se depune până la data de 15 decembrie 2020, inclusiv, anunţă Primăria Piteşti.
Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020, precum și Cererea de anulare a accesoriilor se pot depunede către persoanele fizice la: Centrul de încasări situat în strada Victoriei nr. 7, bloc 89 , Sc. C, parter; Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. G1, parter (zona Centrul Cultural); Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. 214, parter (zona Gară Sud); Centrul de încasări situat în bulevardul 1 Decembrie 1918, bl. M5a, parter (zona piaţă agroalimentară Găvana II-III); Centrul de încasări situat în strada Bradului (lângă Şcoala nr. 12, cartier Trivale). Persoanele juridice vor trebui să depună la sediul Primăriei Municipiului Pitești, situat în strada Victoriei nr. 24, intrarea B, camera M9.
Se pot depune şi electronic!
Notificările se pot depune şi prin fax la numărul: 0248.21.21.66; prin poștă electronică la adresa de email primaria@primariapitesti.ro, la adresa de internet www.primariapitesti.ro, opțiunea Servicii electronice – Depunere ONLINE solicitări – Direcția Impozite și Taxe Locale sau prin intermediul serviciilor poștale. Pentru obligațiile fiscale administrate de către Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 și Cererea de anulare a accesoriilor se depun la sediul acestui serviciu din Calea București, bl. U3 parter.Informații suplimentare sunt disponibile la adresa de internet www.primariapitesti.ro. secțiunea INFORMAȚII PUBLICE/Informații utile/Informații privind depunerea online a unor solicitări. M.S.