Patron de service şi-a înşelat clientul!

2



Un afacerist piteştean a fost trimis în judecată sub acuzaţia de înşelăciune după ce şi-a păcălit un client. Bărbatul de 42 de ani, i-a încasat o sumă mare de bani pentru o pompă de benzină pe care a vândut-o ca fiind nouă, deşi, nu era…


Poliţiştii din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice Argeş au fost sesizaţi de către un teleormănean, care îşi reparase maşina la Piteşti, cum că ar fi fost înşelat de patronul service-ului, Z.M., de 42 de ani. Oamenii legii au demarat cercetări stabilind că reclamantul a avut autovehiculul în service în luna august 2016. I-a fost înlocuită o pomă de benzină după ce administratorul societăţii i-a spus că cea veche este defectă. Când a venit nota de plată, teleormăneanului nu prea i-a convenit, având de achitat 5.000 de lei pentru pompă şi montajul acesteia. Nu a avut ce să facă, fiind nevoit să plătească, după ce patronul i-a spus că a montat o pompă de benzină nouă, care era destul de scumpă. Numai că, la scurt timp a constatat că maşina tot nu mergea. Deşi a încercat să discute cu patronul, cerându-i socoteală, nu a reuşit să ajungă la o înţelegere. Hotărât să-l înveţe minte ca să nu mai procedeze la fel şi cu alţi clienţi, păgubitul s-a dus la poliţie. La plângerea lui a alăturat şi factura emisă de afacerist dar şi dovada că pompa ce-i fusese montată era una recondiţionată nicidecum una nouă, motiv pentru care nu a funcţionat decât o scurtă perioadă. Oamenii legii au finalizat cercetările. Dosarul cauzei a fost înaintat Parchetului de pe lângă Judecătoria Pitești, cu propunere de trimitere în judecată. Z.M. riscă o pedeapsă cu închisoarea de la 6 luni la 3 ani dacă va fi găsit vinovat. Mai rău de atât, îşi va pierde credibilitatea în faţa clienţilor. M.Sandu