Directorul General de la Dacia, noul presedinte al ACAROM

0



Întrunit în ședință extraordinară zilele trecute, Consiliul Director ACAROM (Asociația Constructorilor de Automobile din România) a desemnat noul președinte al asociației în persoana domnului Mihai Bordeanu – Director General Dacia.


Ca urmare a ultimelor schimbari la nivelul Grupului Renault Romania, respectiv preluarea responsabilităților industriale pentru marca DACIA pe zona Romania, Rusia și Maroc, domnul Christophe Dridi, presedinte ACAROM, s-a retras din aceasta poziție. “A fost o onoare pentru mine să conduc ACAROM în această perioadă. Prin prisma responsabilităților mele voi rămâne alături de sectorul auto din Romania și sunt sigur că acesta își va continua dezvoltarea durabilă”, a declarat Christophe Dridi. Astfel, conform prevederilor statutare, reunit în șediță extraordinară, Consiliul Director ACAROM și-a desemnat prin vot secret, noul Președintele al asociatiei în persoana domnului Mihai Bordeanu – Director General Dacia. Totodată în urma consultărilor, Josephine Payne – Director General Ford Romania și Silviu Badea – Director General Grupul Industrial de Componente Pitești au fost desemnați vicepresedinți ai ACAROM. În aceeași sedință a fost validată componența actualizată a Consiliului Director dinc are fac parte 11 persoane, printre care și # Dumitru Radu – Director General Ronera Rubber Pitesti # Gabriel Sicoe – Director Afaceri Publice Renault Grup Romania # Nicolae Movileanu – Director General Delta Invest Mioveni # Radu Caraivan – Director General Componente Auto Topoloveni # Dumitru Chirlesan – Rector Universitatea din Pitesti. “Decarbonizarea producției de vehicule și componente auto, dezvoltarea educației duale și cresterea gradului de cooperare cu universiățile tehnice, dezvoltarea infrastructurii: rutiere, feroviare, de alimentare a vehiculelor electrificate, atragerea de noi investitii în acest sector, vor reprezenta prioritatile noastre în perioada următoare” a declarat Mihai Bordeanu, noul presedinte. Mihai Bordeanu are o experienţă de 22 de ani în marketing, comerţ şi business în companii cu profil auto şi FMCG. În 2006 s-a alăturat echipei Toyota în România, unde a ocupat pe rând, funcţiile de director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010 a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault.
Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta („North Territory”), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. Începând cu 1 ianuarie 2021, a fost numit în funcţia de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe şi Country Head Romania, din 1 februarie. S.M.