Dezvăluit în cadrul evenimentului “Renault eWays: Provocarea către zero emisii”, showcar-ul Mégane eVision reprezintă strategia Renault pentru vehiculele electrice din segmentul C. Este o noutate care completează oferta brandului, compusă din Twingo E-Tech Electric pe segmentul A și bestsellerul ZOE aparținând segmentului B.
Numărătoarea inversă până la premiera modelului de serie a început oficial de astăzi, debutul fiind programat pentru o anumită zi deocamdată necunoscută din a doua jumătate a lui 2021. Bazat pe platforma CMF-EV, aflăm că noul Mégane E-Tech Electric are pe puntea din faţă un singur motor electric de 160 kW (217 CP) și o baterie litiu-ion cu o capacitate de 60 kWh, permițându-i să înregistreze o autonomie de până la 450 km în ciclu WLTP. Denumită și MéganE (pronunțată “Mégane i”), această mașină își dezvăluie forma finală sub un camuflaj fără precedent. În general, modelul de serie va imita formele conceptului: proporțiile caroseriei cu cinci uși sunt păstrate, la fel ca și “șoldurile” caracteristice ale arcurilor roților din spate. Mânerele portierelor frontale vor fi retractabile, iar ale celor posterioare sunt integrate lângă montanții din zonă. Un decor de prisos lipsește, ușile au rame la geamuri și, în loc de camere se folosesc oglinzi retrovizoare obișnuite. O flotă de 30 de vehicule pre-producție va fi condusă pe șoselele din Franţa în această vară de către inginerii Renault, într-o ultimă fază de teste. Fabricate în uzina Douai, toate vehiculele pre-producție vor fi acoperite cu un model unic de folie, personalizat de echipa Renault Design. Acest model constă dintr-un set de linii care redă noul logo al mărcii, creând un efect de camuflaj amețitor. S.M.