Casa de Asigurări de Sănătate Arges da startul unui nou proces de contractare a serviciilor medicale si medicamentelor, contractele si actele aditionale, urmând a fi întocmite de către C.A.S Argeş şi semnate de către ambele părti până pe 30 iulie 2021. M.S.
Iată calendarul procesului de contractare:
- Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 12 – 19.07.2021,
- Verificarea documentelor si anuntarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 07.2021, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casag.ro
- Depunerea contestatiilor: 07.2021, pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei:www.casag.rosi la avizierul institutiei in data de 23.07.2021.
- Negocierea clauzelor suplimentare şi încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale : 26-30.07.2021
Lista documentelor necesare pentru incheierea contractelor, pe domenii de asistenta medicala, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Arges, dar se regasesc si pe site-ul institutiei, www.casag.ro. Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului, anunță CAS Argeș.