Renault lansează modelele care utilizează hydrogenul

0



Noul van de la Renault, ce va fi dedicat transportului de bunuri de consum, cu un volum de 12mc și o autonomie de până la 500km va fi disponibil din 2022. Renault Master Van H2-TECH prototype, cu zero emisii CO2, autonomie crescută și timp de încărcare redus este dezvăluit de HYVIA, societate mixtă deținută în egală măsură de Renault Group, jucător dominant în industria auto, și de Plug Power, lider mondial în soluții la cheie de hidrogen și pile de combustibil.


Modelul este echipat cu pile de combustibil de 30kW care vor fi asamblate în Franta până la finalul acestui an, iar vehiculul, motorul și integrarea cu hydrogen vor fi de asemenea realizate în Franța. De asemenea, HYVIA prezintă prototipul stației sale de reîncărcare, pentru distribuția “green” a hidrogenului și pentru a depăși dificultățile generate de infrastructura de încărcare redusă. Stația este simplă și ușor de utilizat, iar asamblarea ei va începe tot în Franța până la finalul acestui an.

Prototipul Renault Master Van H2-TECH

Master Van H2-TECH oferă zero emisii de CO2 autonomie crescută și timp de încărcare redus. Va răspunde nevoilor de business, clienților mari, flotelor și comunităților locale. Mobilitatea pe bază de hidrogen este deosebit de însemnată pentru vehiculele comerciale ușoare. Reprezintă soluția perfectă pentru a extinde autonomia pentru sarcini mari și utilizare intensivă. Master Van H2-TECH este un Van de dimensiuni mari destinat transportului de bunuri de consum și coletelor, cu un volum de 12m3 și o autonomie de până la 500 km. Va fi disponibil din 2022. Master Van H2-TECH este echipat cu o pilă de combustibil de 30kW, o baterie de 33kWh și un tanc de 6 kg de hidrogen (4 tancuri a câte 1,5 kg). Master Van este produs în Franța, la uzina Batilly.

Prototipul Stației de reîncărcare cu Hidrogen

Stația de reîncărcare cu Hidrogen HYVIA, disponibilă cu 350 sau 700 bari, permite un timp de încărcare rapid: aprox 5 min, la fel de simplu ca în cazul unui vehicul termic, maximizând astfel disponbilitatea mașinii. Modul de operare a stației este foarte simplu : Hidrogenul furnizat va fi generat la fața locului, utilizând electroliza apei, sau va fi furnizat în vrac folosind remorci cu tuburi gazoase. Sistemul comprimă H2 în depozit, înainte de a-l distribui în vehicul atunci când este necesar. Totul este despre siguranță: sistemul este conceput să respecte toate reglementările. Stațiile de reîncărcare cu Hidrogen vor fi disponibile pentru închiriere sau vânzare. Vor fi asamblate în Franța, la uzina Renault Flins până la finalul acestui an.

Ecosistem complet și unic HYVIA

Aceste prototipuri sunt o primă ilustrare a ecosistemului HYVIA complet, incluzând producția de hidrogen verde (electrolizatoare) și distribuția acestuia (stații de alimentare cu hidrogen), o gamă de vehicule comerciale ușoare, alimentate cu pilă de combustibil (Van, șasiu cabină și Citybus), complementare vehiculelor cu baterie electrică. Prototipurile ce urmează să fie lansate sunt: # Master Chassis Cab H2-TECH: o autoutilitară mare cu un spațiu de încărcare și mai mare (19mc) și o autonomie de 250 km. # Master Citybus H2-TECH: un microbuz urban care poate transporta până la 15 pasageri, ideal pentru afaceri, municipalități și servicii publice locale, cu o autonomie de 300 km.

Despre HYVIA

Înființată în iunie 2021, HYVIA este o societate mixtă deținută în egală măsură de Renault Group, jucător dominant în industria auto, și de Plug Power, lider mondial în soluții la cheie de hidrogen și pile de combustibil. Cu sediul în Franța, HYVIA oferă un ecosistem complet și unic, care include vehicule comerciale ușoare cu pile de combustibil, stații de alimentare cu hidrogen, furnizare de hidrogen fără carbon, servicii de finanțare și întreținere a flotelor. S.M.


LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.