Provenit din latinescul „australis”, AUSTRAL este un cuvânt care rezonează în multe limbi europene, inclusiv franceza, aspect important pentru un brand mândru de rădăcinile sale.
Sylvia Dos Santos, Manager Strategy Naming Model în cadrul Departamentului de Marketing Global Renault, a explicat : „AUSTRAL evocă vitalitatea și căldura emisferei sudice. Este un nume care invită la călătorie și este perfect pentru un SUV. Fonetica sa este armonioasă, echilibrată și ușor de pronunțat de oricine, pentru că ne dorim să fie internațional”. AUSTRAL este noua ofertă a mărcii Renault în categoria SUV-urilor compacte, oferind noi tehnologii conectate și plăcerea de a conduce responsabil. AUSTRALpoate transporta confortabil până la 5 pasageri și are o lungime de 4,51 m. Cu AUSTRAL, Renault își continuă ofensiva pentru a recâștiga segmentul C, ofensivă care a debutat cu lansarea Arkana și, în curând, cu Noul Mégane E-TECH Electric. AUSTRAL va înlocui Kadjar în gama Renault și va fi pus în vânzare către publicului larg în primăvara anului 2022. Care sunt cele trei moduri principale de a găsi un nume ? Prima opțiune este de a aduce înapoi un nume iconic pentru a lega trecutul mărcii cu viitorul său. De exemplu, Renault a luat numele original de Mégane și i-a adaugat o tușă modernă în cazul Mégane E-TECH Electric, un nou hatchback compact, de înaltă tehnologie, care va apărea pe piață la începutul anului 2022. A doua opțiune este alegerea unuia dintre numele din lista tot mai mare de nume înregistrate de Renault. “Renault a înregistrat de-a lungul timpului un număr mare de nume pe care dorește să le protejeze. Aceste nume reprezintă o colecție de care suntem mândri și pe care o prețuim, deoarece ne încapsulează trecutul și ne asigură moștenirea.” A treia opțiune este să fie folosită energia creativă pentru a propune noi nume. O listă inițială cu zeci de nume este redusă treptat pe baza unor „teste de turnesol” juridice, lingvistice și culturale efectuate în toate țările în care vehiculul va fi vândut. Trei nume sunt selectate și prezentate managerilor executivi și CEO-ului, care are ultimul cuvânt cu privire la numele care consideră că se potrivește cel mai bine viziunii pentru vehicul. Iar numele care a ieșit pe primul loc pentru SUV-ul extrem de ambițios de ultimă generație al mărcii a fost… AUSTRAL!
Nume înregistrat în 2005
În 2005, Renault a înregistrat AUSTRAL ,un nume care îndeplinește o serie de criterii cheie de nomenclatură. Derivat din cuvântul latin „australis”, AUSTRAL evocă vibrația și căldura sudului, plăcerea liniștită a naturii, precum și spațiile largi, deschise, evocând oportunități nelimitate. Numele rezonează în multe limbi europene, inclusiv franceză (lucru important pentru un brand mândru de rădăcinile sale), spaniolă, engleză și italiană. Un nume internațional este o alegere perfectă pentru un vehicul care va fi vândut nu doar în Europa, ci și mai departe. Numele are o semnificație deosebită, provoacă un răspuns emoțional și reflectă poziționarea vehiculului ca un SUV din segmentul C care este gata să facă față oricărei provocări. Cu două vocale A și consoanele „STR” în mijloc, cuvântul este construit în jurul unui echilibru armonios de sunete „ușor de pronunțat” și „clare”, evocând puterea și controlul SUV-ului. În sfârșit, numele se leagă deosebit de frumos cu strategia și identitatea mărcii, deoarece Renault caută să mențină o imagine de brand modern care radiază căldură, căruia îi pasă de oameni și prioritizează nevoile acestora. S.M.