Dacia şi organizatorii de trail running UTMB World Series, UTMB Group şi The IRONMAN Group, anunţă un parteneriat plurianual. Dacia devine astfel, din 2022, partener tehnic oficial şi partener auto exclusiv al probelor europene şi africane de alergare pe traseu.
Dacia surprinde mereu lumea auto, ieșind de pe drumurile bătătorite – atât la propriu, cât şi la figurat. Datorită abordării sale pragmatice şi design-ului modern, simplu şi robust, Dacia este în măsură să propună ceea ce este esențial pentru clienții săi: accesibilitate şi posibilitatea de a profita de plăcerile simple ale vieții. În contextul în care Dacia devine tot mai atașată de activitățile în aer liber, parteneriatul cu UTMB World Series este o nouă modalitate de a le oferi celor care doresc plăcerea de a se conecta la natură prin participarea la o competiție de alergare pe traseu, așa numitul „trail running”. UTMB World Series este circuitul de trail running prin excelență care le permite tuturor participanților plăcerea de a trăi aventura UTMB prin intermediul unor evenimente internaționale de prim plan în destinații unice în lume. UTMB World Series şi Dacia împărtășesc numeroase valori fundamentale, printre care spiritul de solidaritate, inclusivitatea şi responsabilitatea faţă de mediu. Datorită acestui parteneriat, cele două părți vor colabora îndeaproape pentru promovarea acestor valori. Parteneriatul acoperă perioada 2022 – 2024. În calitate de prim Partener Tehnic Oficial şi de Partener Auto exclusiv, Dacia va oferi sprijin operaţional pentru evenimentele europene, punând la dispoziție vehiculele sale robuste concepute pentru trasee all şi off-road.
Ce spun cei implicați
„De peste 15 ani ne place să inovăm pe piaţa auto. Imensul succes al emblematicului Duster reflectă poziționarea mărcii şi ambiția noastră de a facilita conectarea oamenilor la natură. Ne bucurăm să ne asociem. Aceasta ne va permite să creștem notorietatea mărcii şi să ne apropiem şi mai mult de cei care apreciază plăcerile simple ale activităților în aer liber” a declarat Xavier Martinet, SVP, DACIA & LADA, Marketing, Vânzări şi Operaţiuni. „Le oferim atleților o aventură într-un mediu unic şi într-o natură neafectată de activitatea umană. Faptul că Dacia promovează un consum responsabil şi soluții inteligente din punct de vedere ecologic este foarte important pentru noi. IRONMAN Group se bucură să primească Dacia în familia sa şi sperăm că parteneriatul nostru va fi reușit” a spus și Matt Wikstrom, Director de Parteneriate în cadrul The IRONMAN Group. S.M.