Contribuabililor argeșeni li se cere să se înscrie cât mai repede în Spațiul Privat Virtual, pentru a putea comunica cu ANAF cât mai corect.
Astfel, într-un ocmunicat remis de instituție se arată: ”având în vedere numărul mare de solicitări de eliberare de documente, primite de la contribuabilii persoane fizice la sediul A.J.F.P. Argeș în ultima perioadă, ținând cont de avantajele oferite de Spatiul Privat Virtual, pentru a păstra distanțarea socială și pentru a evita aglomerația la ghișeele instituției, șefa Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Argeş, Aurora Georgeta Negru, transmite tuturor contribuabililor care încă nu s-au înrolat în SPV rugămintea de a proceda la înregistrare în cel mai scurt timp, întrucât majoritatea documentelor solicitate de aceștia sunt eliberate exclusiv prin SPV”.
După cum se știe, Spațiul Privat Virtual este un sistem de comunicare electronică între Ministerul Finanțelor – ANAF și contribuabilii persoane juridice și fizice. Este un serviciu uşor de accesat, nu implică niciun cost, poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu conexiune la internet, este disponibil 24h/24h, nu necesită deplasarea la sediul administraţiei fiscale sau la oficiul poştal pentru a efectua o solicitare sau a primi un act administrativ fiscal si oferă o serie de beneficii utilizatorilor săi, între care: # depunerea electronică a unor cereri și înscrisuri # posibilitatea de a primi acte administrativ fiscale și alte documente # obținerea de informaţii cu privire la obligaţiile fiscale datorate # informaţii cu privire la contribuţiile sociale datorate # acces și la alte servicii electronice pe care SPV le oferă (www.ghiseul.ro) # reducerea timpului alocat pentru rezolvarea problemelor administrative în relația cu instituția # reducerea costurilor efectuate pentru depunerea și obținerea documentelor de la organul fiscal # creșterea operativității în rezolvarea oricăror solicitări legate de colaborarea cu A.J.F.P. Argeș. Informații cu privire la înrolarea în Spațiul Privat Virtual se pot obține: # accesând portalul ANAF, la secțiunea ”Servicii Online” # vizionând materialele informative publicate pe www.youtube.comEroare! Referință hyperlink incorectă.(pentru persoane juridice, pe baza certificatelor digitale – https://www.youtube.com/watch?v=SHXWtBP4jf4&t=3s și pentru persoane fizice, cu nume de utilizator și parolă – https://www.youtube.com/watch?v=XFQ9KJrI5v0 ) # telefonic, apelând Call Center-ul ANAF la nr. 031.403.91.60.
ZIARUL CURIERUL ZILEI ESTE INTERESAT DE OPINIILE ŞI SUGESTIILE DUMNEAVOASTRĂ, LEGATE DE CONŢINUTUL CURIER.RO.
De asemenea, aducem în atenţia tuturor CLIENȚILOR noștri ACTUALI și VIITORI, noua adresă de E-MAIL a redacţiei: anuntcurierulzilei@gmail.com Trimite
CONTACTAŢI-NE LA TELEFOANELE: 0248/215740; 0248/215726; 0348/401525