SĂPTĂMÂNA 07.11 – 13.11.2022 – ARGEȘ
Distribuţie Oltenia execută lucrări programate în reţelele electrice pentru creşterea gradului de siguranţă şi continuitate în alimentarea cu energie electrică a consumatorilor, precum şi a îmbunătăţirii parametrilor de calitate ai energiei electrice distribuite.
Distribuţie Oltenia anunţă întreruperea furnizării energiei electrice la consumatorii casnici şi agenţii economici, astfel:
– în data de 02.11:
- interval orar de întrerupere 10:00 – 16:00, în localitatea Stoeneşti, zona de întrerupere: Stoeneşti
– în data de 07.11:
- interval orar de întrerupere 09:00 – 17:00, în localitatea Dârmănești, zona de întrerupere: PTA Irigații Piscani
- interval orar de întrerupere 09:00 – 17:00, în localitatea Săpata, zona de întrerupere: PTA PARC 12 DEALUL BRADULUI; PTA 1026 SĂPATA; PTA S 1083; PTA DEALUL BRADULUI; PTA SONDA 1328 VATA
- interval orar de întrerupere 09:00 – 16:00, în localitatea Valea Mare Pravăţ, zona de întrerupere: Satele: Valea Mare Pravăţ, Valea Foii
Lucrările pot fi reprogramate în situaţia în care condiţiile meteo sunt nefavorabile.
Informaţii actualizate despre programul acestor lucrări pentru săptămâna în curs sunt disponibile la adresa www.distributieoltenia.ro.
Distribuţie Oltenia avertizează:
ATENŢIE! Constituie pericol iminent de electrocutare următoarele acţiuni întreprinse de persoane neautorizate:
n intrarea în posturile de transformare;
n urcarea pe stâlpii de susţinere ai reţelelor electrice;
n înlocuirea siguranţelor electrice în posturile de transformare, cutii de distribuţie, nişele şi firidele de la case şi blocuri de locuinţe.
Vă rugăm să aduceţi la cunoştinţa opiniei publice aceste informaţii.
Vă mulţumim pentru colaborare.
Deficiențele în alimentarea cu energie electrică ce afectează rețelele electrice din județul Argeș pot fi semnalate non-stop, direct operatorului de distribuție la unul dintre numerele de telefon:
n Info Tel 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea;
n 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.
Utilizând doar codul locului de consum* și numărul de telefon, utilizatorii rețelelor electrice pot sesiza întreruperile în alimentarea cu energie electrică, după aproximativ 20 de secunde de așteptare fără a mai intra în contact cu un operator.
* Codul locului de consum se afla pe factura de energie electrică şi începe cu 005.