Pentru a veni în sprijinul persoanelor cu dizabilități, Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești a creat posibilitatea ca și această categorie să poată beneficia de preschimbarea actelor de identitate, mutații, etc. ”Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești este permanent preocupată de asigurarea unor servicii de calitate către cetățenii aflați în dificultate, punându-le la dispoziție atât informațiile, cât și mijloacele necesare soluționării problemelor cu care se confruntă. În cadrul Serviciului Evidența Persoanelor, din cele 6 ghișee care deservesc publicul, unul este dedicat persoanelor cu dizabilități, iar în curtea instituției este permis accesul pentru autoturismele care le asigură transportul, la solicitarea persoanelor în cauză sau a aparținătorilor. La solicitarea persoanelor interesate, Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești organizează activităţi cu deplasare în teren, de preluare a cererii, a documentelor şi informaţiilor necesare eliberării actelor de identitate şi a dovezilor de reşedinţă, folosind echipamentele din dotare, pentru persoanele netransportabile”, a transmis Primăria Municipiului Pitești. S.M.
ZIARUL CURIERUL ZILEI ESTE INTERESAT DE OPINIILE ŞI SUGESTIILE DUMNEAVOASTRĂ, LEGATE DE CONŢINUTUL CURIER.RO.
De asemenea, aducem în atenţia tuturor CLIENȚILOR noștri ACTUALI și VIITORI, noua adresă de E-MAIL a redacţiei: anuntcurierulzilei@gmail.com Trimite
CONTACTAŢI-NE LA TELEFOANELE: 0248/215740; 0248/215726; 0348/401525