Geely și Renault vor produce propriile motoare!

0

Noua companie producătoare de motoare termice rezultată din alianța Renault – Geely va deveni funcțională imediat după primirea aprobărilor de la autoritățile de concurență. 
Conform vicepreședintelui și directorului tehnic Geely procesul de aprobare este așteptat să se finalizeze înainte de sfârșitul acestui an. Compania, care nu are încă un nume, va grupa operațiunile de producție a motoarelor termice și sistemelor hibride ale celor două mari grupuri din Europa și China. În timp ce Renault a pregătit această mutare prin crearea companiei denumită, deocamdată, Horse, cu activități importante și în România, chinezii pun la bătaie divizia lor Aurobay cu sediul la Göteborg, în Suedia. Aceasta produce motoare cu ardere pentru mărci precum Volvo, Proton și Lynk & CO din 2022. Horse are sediul central la Madrid, în Spania. Anterior, tot la expoziția auto de la Munchen, Gilles Le Borgne, vicepreședinte executiv Renault care are în subordine întreaga activitate de inginerie a grupului, a declarat că își dorește ca noul joint-venture cu Geely să includă și grupul petrolier Aramco. Oficialii Geely și Renault și-au exprimat optimismul cu privire la viitorul joint-venture-ului, considerând că și în 2040 circa 50% dintre mașinile vândute la nivel mondial vor avea în continuare motoare cu ardere internă. În plus, chiar și pe șoselele din Europa se vor afla încă vehicule produse înainte de 2035, anul în care ar trebui să intre în vigoare interdicția de comercializare a acestora. Astfel că în viitorul apropiat atât Geely cât și Renault vor continua să își construiască propriile motoare, însă începând cu 2026 sau 2027, noua companie de propulsoare termice va trebui să își dezvolte propriile produse. Astfel va fi obținută o importantă reducere a costurilor pentru cercetare, dezvoltare, aprovizionare și producție. Din momentul intrării în funcțiune, compania deținută de Geely și Renault va avea o capacitate anuală de producție de peste cinci milioane de motoare cu combustie internă, sisteme hibride sau hibride plug-in și transmisii.S.M.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.