Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță cetățenii că, în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie, programul de lucru cu publicul al funcționarilor din cadrul Serviciului de Stare Civilă va fi asigurat, după cum urmează:
– joi, 30 noiembrie, şi vineri, 1 decembrie, între orele 09:00 și 12:00, numai pentru înregistrarea actelor de deces;
– sâmbătă, 2 decembrie, între orele 09:30 și 12:30, pentru înregistrarea actelor de deces şi oficierea căsătoriilor. M.D.
ZIARUL CURIERUL ZILEI ESTE INTERESAT DE OPINIILE ŞI SUGESTIILE DUMNEAVOASTRĂ, LEGATE DE CONŢINUTUL CURIER.RO.
De asemenea, aducem în atenţia tuturor CLIENȚILOR noștri ACTUALI și VIITORI, noua adresă de E-MAIL a redacţiei: anuntcurierulzilei@gmail.com Trimite
CONTACTAŢI-NE LA TELEFOANELE: 0248/215740; 0248/215726; 0348/401525