În intervalul joi, 22 februarie – luni, 26 februarie, are loc transferarea echipamentelor de comunicații și a rețelelor de date, parte a procesului de mutare a compartimentelor Primăriei Municipiului Pitești în noua locație din Bd. Republicii (Centrul de Calcul). În această perioadă, nu va putea fi efectuat fluxul normal al activităților și al documentelor, cu excepția situațiilor urgente.
În acest interval, nu vor funcționa nici activitățile de încasare impozite și taxe locale, amenzi (depunere declarații fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, depunere declarații scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport ca urmare a înstrăinării, depunerea altor cereri, adrese, solicitări etc.) la niciun centru de încasări/declarare, dar nici în sistem online.
Programul cu publicul – încasări impozite și taxe locale / amenzi, depunere declarații fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, depunere declarații scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport ca urmare a înstrăinării, depunerea altor cereri, adrese, solicitări etc. – se va desfășura, în data de 22 februarie 2024, între orele 08:00 și 13:00, la unitățile de încasare/primire declarații fiscale:
• Centrul de încasări situat în strada Victoriei, bl. 89, sc. C, parter;
• Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, nr. 81, bl. G1, parter;
• Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. 214, parter (zona Gară Sud);
• Centrul de încasări situat în bulevardul 1 Decembrie 1918, bl. M5a, parter (zona piaţă agroalimentară Găvana II-III );
• Centrul de încasări situat în strada Bradului [lângă Şcoala Gimnazială Negru Vodă, (Școala nr. 12), cartier Trivale];
• Centrul de încasări situat în bulevardul Eroilor nr. 49 – în sediul Judecătoriei Piteşti (doar pentru taxe judiciare de timbru);
• Centrul primire declarații fiscale – persoane fizice – situat în bulevardul Republicii, nr. 81, bl. G1, parter (intrarea prin pasaj).
Persoanele fizice și persoanele juridice pot achita impozitele și taxele locale, amenzi prin ordin de plată sau mandat poștal specificând beneficiar: MUNICIPIUL PITEȘTI, codul de identificare fiscală: 4317967 și banca unde este deschis contul beneficiarului: TREZORERIA PITEȘTI. Totodată, la detalii plată, se va completa CNP și/sau CUI și ce reprezintă plata (impozit pe clădiri, impozit pe mijloacele de transport, amendă sau altele).