LUCRĂRI PENTRU PREVENIRE ȘI CORECTARE AVARII

0

  SĂPTĂMÂNA 02.12.2024 – 08.12.2024 – ARGES

 

Distribuţie Oltenia execută lucrări programate în reţelele electrice pentru creşterea gradului de siguranţă şi continuitate în alimentarea cu energie electrică a consumatorilor, precum și a îmbunătăţirii parametrilor de calitate ai energiei electrice distribuite.

Distribuţie Oltenia anunţă întreruperea furnizării energiei electrice la consumatorii casnici și agenţii economici, astfel:

05.12

 

09:00 – 16:00 Pitești Cartier Banat cu bloc A3  alimentat din PTCZ 7 Banat circ 5
09:00-17:00 Bradu PTA  Bradu 4
09:00-17:00 Moșoaia PTA  2827 MOSOAIA
PTA  DEALUL VII MOSOAIA
PTA  CAP HINTESTI
PTA  1 HINTESTI
PTA  2 HINTESTI
PTM PARC 3 HINTESTI
PTA  PARC 1 HINTESTI
PTA  PARC 2 HINTESTI
PTA S 2590 HINTESTI
PTA 1 SMEURA
PTA  2 SMEURA
PTA  3 SMEURA
PTA  1 PROINTERMED
PTAB  2 PROINTERMED
PC 3 PROINTERMED
PTAB  4 PROINTERMED
09:00-17:00 Mărăcineni PTA Antena Cosmo Maracineni
09:00 – 17:00 Cepari PTA 1 Carpenis
PTA 2 Carpenis
PTA Morasti
Șuici PTA Ianculesti
PTA Achimesti
09:00 – 17:00 Curtea de Argeș PTA IMA

 

Lucrările pot fi reprogramate în situaţia în care condiţiile meteo sunt nefavorabile.

Informaţii actualizate despre programul acestor lucrări pentru săptămâna în curs sunt disponibile la adres.

 

Distribuţie Oltenia avertizează:

ATENŢIE! Constituie pericol iminent de electrocutare următoarele acţiuni întreprinse de persoane neautorizate:

  • intrarea în posturile de transformare;
  • urcarea pe stâlpii de susţinere ai reţelelor electrice;
  • înlocuirea siguranţelor electrice în posturile de transformare, cutii de distribuţie, nişele și firidele de la case şi blocuri de locuinţe.

Deficiențele în alimentarea cu energie electrică ce afectează rețelele electrice din județul Arges pot fi semnalate non-stop, direct operatorului de distribuție la unul dîntre numerele de telefon:

  • Info Tel 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.

 

 

Utilizând doar codul locului de consum* și numărul de telefon, utilizatorii rețelelor electrice pot sesiza întreruperile în alimentarea cu energie electrică, după aproximativ 20 de secunde de așteptare fără a mai întrea în contact cu un operator.

* Codul locului de consum se afla pe factura de energie electrică și începe cu 005.