Pregătiri pentru Târgul de Crăciun Pitești

0

Încep pregătiri pentru ediția a III-a a Târgului de Crăciun din Pitești care va avea loc în perioada 01 decembrie 2023 – 02 ianuarie 2024, în Piața Primăriei, organizată de Primăria Municipiului Pitești. Sunt așteptați comercianți să se înscrie pentru participare la eveniment. Aceștia trebuie să întrunească niște condiții și să respecte anumite obligații. Iată mai jos detalii despre eveniment.
La Târgul de Crăciun vor exista produse alimentare, băuturi și produse nealimentare. Comercianții pot să vândă: mâncare tradițională, produse alimentare tip fast-food, deserturi, produse de cofetărie și patiserie, miere, dulceață, zacuscă, prăjituri, clătite, plăcinte,vin fiert, cafea, ciocolată caldă, ceai, limonadă, sucuri naturale, obiecte hand-made, produse cu specific de Crăciun (aranjamente, globuri, decorațiuni), obiecte din ceramică, sticlă, ii și costume populare, prelucrarea lemnului, prelucrarea pielii și a blănurilor, decorațiuni, accesorii și bijuterii, produse din lavandă.

Cât vor plăti comercianții pentru închirierea căsuțelor

Înscrierea se realizează prin completarea unui formular de înscriere și prin transmiterea tuturor documentelor solicitate. Expozanții trebuie să aibă societate comericală, să foloseacă materiale biodegradabile pentru servire și ambalare și să aibă casă de marcat. Formularul de înscriere, alături de toate documentele solicitate, poate fi transmis până la data de 17 noiembrie 2023: pe adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Pitești, Centrul de Informații pentru Cetățeni, conform programului următor: luni – miercuri 08:00 – 15:30, joi 08:00 – 18:30, vineri 08:00 – 12:30. Va fi făcută o selecție între expozanți. Comercianții vor fi notificați fie în scris, fie verbal despre procesul de selecție, respingerea unui participant fiind motivată. Expozanții selectați să participe în cadrul Târgului de Crăciun Pitești vor avea obligația de a achita, până la data de 01 decembrie 2023, taxa de participare aprobată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Pitești.
Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:
1. Produse alimentare: 80 lei/zi/căsuță.
2. Produse nealimentare și prestări de servicii: 50 lei/zi/căsuță.
3. Tarif pentru închirierea domeniului public în zona Piața Primăriei pentru alte amenajări destinate comerțului sau prestării de servicii specifice sărbătorilor de iarnă: 8 lei/mp/zi.
Formular de înscriere și regulament: https://www.primariapitesti.ro/regulament-privind-functionarea-targului-de-craciun-piteti-2023-articol1704. M.Sandu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.