Lansat anul trecut în Auchan Berceni și premiat cu distincția „Cel mai bun concept de design de magazin” în cadrul The Diplomat – Bucharest Awards Gala, noul concept este accesibil începând de astăzi, 14 august, și pentru piteșteni, în hipermarketul Auchan Găvana. Acesta oferă consumatorilor un design nou, modern, servicii și game extinse și specializate, structurate sub formă de universuri de specialist alimentar și nealimentar. Cu prețuri mici și o experiență plăcută la cumpărare, cu un puternic accent pe un comerț responsabil și producători locali, Auchan Găvana este al doilea magazin al rețelei remodelat sub acest concept, după Auchan Berceni din București. Astfel, Auchan continuă investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și îmbunătățirea modelului de hipermarket, urmând ca, pe termen lung, să implementeze acest concept, treptat, și în celelalte hipermarketuri din țară.
Cu o suprafață de vânzare de 7.300 mp și o gamă formată din aproximativ 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Găvana a fost reamenajat oferind clienților un spațiu modern, facil de parcurs și confortabil la cumpărături.
Game extinse, universuri specializate și un accent deosebit acordat produselor românești
Printre principalele noutăți aduse în hipermarket se numără o vizibilitate mai puternică acordată produselor românești, clienții având posibilitatea de a afla proveniența și povestea producătorilor de filiere Auchan prin afișele dedicate expuse la raft în dreptul produselor furnizate. Până în prezent, Auchan a dezvoltat peste 85 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obține produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft. De altfel, peste 90% dintre produsele alimentare din Auchan provin de la societăți din România, iar retailerul a încheiat parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât și național.
În noul concept de magazin, au fost integrate vitrine cu servire asistată pentru toate produsele proaspete (pește, carne, mezeluri, brânzeturi, măsline, gastro), cu scopul de a ușura alegerea clienților. Pentru o selecție mai facilă și rapidă a produselor necesare, a fost construită și „Zona de sănătate”, de unde clienții pot alege cu ușurință dintr-o gamă variată de produse bio și pentru diete speciale, precum produse fără gluten, zahăr sau sare.
Magazinul păstrează în continuare zonele proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastro, iar zona de servit masa a fost extinsă și modernizată, pentru ca fiecare client să poată savura, zilnic, într-un ambient plăcut preparate proaspete pregătite de bucătarii Auchan.
Un alt factor important din cadrul noului concept îl reprezintă zona „Crama Mea”, categorie în care Auchan propune o selecție amplă de vinuri de la crame românești, acoperind atât categoria premium, cât și cea mai accesibilă. Piteștenii vor regăsi aici și „Selecțiile Auchan”, un segment ce cuprinde un sortiment de vinuri special alese, dar și multe alte tipuri de băuturi alcoolice, totul într-un spațiu modern, cu o puternică componentă de informare și educare. Mai mult, berile artizanale, predominant românești, beneficiază acum de o zonă dedicată, pentru un plus de vizibilitate.
Printre noutățile magazinului se numără și evidențierea unor game specializate, care se remarcă prin dimensiunea colecțiilor, calitatea produselor și un foarte bun raport calitate-preț. Astfel, zona de produse și accesorii pentru casă, de exemplu, a fost extinsă și complet reinventată oferind clienților o structură împărțită pe camere și o sortimentație concentrată pe produsele create sub marca proprie Actuel. Printre acestea se regăsesc și numeroase articole sustenabile, precum produse din bumbac organic și articole din aluminiu reciclat.
De asemenea, în zona dedicată produselor electronice și electrocasnice, retailerul a creat o experiență cu accent pe informație, astfel încât clienții pot regăsi aici numeroase sfaturi utile cu privire la cum să îți alegi sau să întreții un anumit produs.
Un alt reper pentru noul model de hiperstore este raionul dedicat produselor pentru animalele de companie, suprafața acestuia fiind acum dublă. Cu o abordare de specialist, Auchan oferă o gamă extinsă de hrană pentru câini, pisici, rozătoare, pești sau alte animale de companie, inclusiv produse pentru diete speciale, precum și o paletă amplă de accesorii.
Alte noutăți de care se vor putea bucura de acum clienții Auchan Găvana sunt Florăria Auchan, zona dedicată produselor de machiaj, cu game noi și branduri apreciate, dar și de „Librăria mea”, un nou spațiu dedicat de unde clienții pot alege dintr-o varietate largă de cărți atât pentru adulți (beletristică, dezvoltare personală etc), cât și cărți pentru copii.
Servicii noi – acompaniere pentru persoanele cu dizabilități și închiriere gratuită de unelte pentru casă
Și în ceea ce privește gama de servicii au fost aduse noutăți, retailerul mizând pe sporirea confortului clienților la cumpărături.
În primul rând, orice persoană cu nevoi speciale poate solicita la Auchan Găvana să fie însoțită la cumpărături sau să i se facă cumpărăturile de către un angajat. Serviciul este disponibil zilnic, în intervalul orar de funcționare a magazinului, și este accesibil fie printr-o programare telefonică în prealabil, fie direct în momentul sosirii în magazin. Serviciul este promovat în incinta magazinului și a centrului comercial, prin afișe, inclusiv cu un cod QR cu trimitere directă către telefonul de la serviciul clienți, pe ecranele din magazin, prin spoturi radio, iar în perioada următoare vor fi completate și toate celelalte elemente de accesibilizare pentru persoane cu dizabilități implementate în magazinul pilot Auchan Berceni, împreună cu CNDR.
Mai mult, clienții Auchan Găvana care beneficiază și de cardul de fidelitate MyCLUB Auchan pot accesa serviciul „Ustensile de închiriat”, putând împrumuta, gratuit, unelte și echipamente pentru casă și grădină.
Un alt avantaj de care vor beneficia de acum clienții îl reprezintă posibilitatea de a-și lăsa bagajele în spațiile special amenajate de la Serviciul Clienți.
Auchan Găvana, un hipermarket responsabil care încurajează un comportament sustenabil
În continuarea acțiunilor de protejare a mediului înconjurător, și magazinul Auchan Găvana folosește vitrine pe CO2, iluminat LED și etichete electronice, iar acoperișul este echipat cu panouri fotovoltaice. De asemenea, ca în toate hipermarketurile Auchan, clienții au la dispoziție și o serie de programe de sustenabilitate și proiecte de economie circulară precum:
- Zero Risipă, programul de combatere a risipei alimentare prin care Auchan a salvat peste 20 de milioane de produse;
- colectarea uleiului alimentar uzat, program prin care retailerul a colectat peste 1.000.000 de litri de ulei în ultimii 5 ani;
- colectarea ambalajelor PET/Alu/Sticlă de băuturi prin SGR
- zona O nouă viață, un proiect prin care retailerul încurajează refolosirea articolelor vestimentare.
De asemenea, în cadrul a numeroase raioane (jucării, papetărie etc.), clienții vor regăsi produse cu ambalaje certificate FSC, respectiv ambalaje a căror compoziție provine din păduri gestionate responsabil, și articole create într-un mod sustenabil, dar și sfaturi despre adoptarea unor comportamente responsabile.
Nu în ultimul rând, Auchan Găvana oferă o linie de case complet modernizată, formată din case hibride, multifuncționale, ce pot fi operate atât de către client, cât și de către casieri, și pune la dispoziția clienților și multiple servicii de livrare pentru comenzile online plasate pe www.auchan.ro, respectiv Click & Collect (ridicare din magazin), Auchan Drive (ridicare din parcare direct la mașină) sau livrare la domiciliu (prin partenerii Bringo, Glovo, Tazz).
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 28 de hipermarketuri și 7 supermarketuri Auchan, 5 hipermarketuri Atac Hiper Discount, magazinul Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 1 magazin în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.