Groupe Renault lansează o platformă digital de educație

0



Cu o experiență de 122 de ani în construcția de automobile în întreaga lume, Groupe Renault, prezentă în România, din anul 1999, lansează în premieră platforma de consultanță și cursuri cu tematică specifică industriei auto: Renault Business Academy (www.rba.digital).


Serviciile se adresează cu precădere companiilor furnizori care activează în domeniul auto, atât în țară, cât și la internațional (regiunea Europei de Est). Orice companie care își propune să îmbunătățească performanța de business, poate accesa în format online, oferta de cursuri specializate în ceea ce privește fabricația și producția de vehicule. Totodată, platforma asigură servicii de consultanță în business prin modulele de: management al calității, management de proiect. Cursurile sunt ținute de către experți ai companiei care au dobândit expertiză si cunoștințe solide atât în România, cât și de-a lungul unor parcursuri de specializare la nivelul Grupului. Renault Business Academy este gândită ca o experiență de tipul “Business to Business” și își va adapta în permanență tipurile de cursuri, în funcție de evoluția tehnologiilor folosite în construcția de automobile. Totodată, contribuie la demersurile la nivel de industrie auto, de a crește integrarea locală în România. Cei interesați să acceseze de la distanță aceste cursuri, pot afla mai multe informații direct de pe site-ul dedicat (contact: renault.business-academy@renault.com)
Prezenți în 134 țări
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementarietatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Grupul este lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei peste 17 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor. S.M.