Cum alegi agentia de marketing online cu care sa colaborezi

0


Ai nevoie de o agentie de marketing care sa te promoveze in online, dar nu stii de unde sa incepi cautarea? Iata ce trebuie sa stii atunci cand iti alegi partenerii in promovare.

Daca ai o afacere online e musai sa fii cunoscut si sa atragi vizitatori pe site. Prin strategii potrivite de marketing poti obtine vizibilitatea necesara care sa te faca popular in randul utilizatorilor si sa intri in contact direct cu potentialii clienti, pentru a-ti imbunatati vanzarile.

Suntem constienti ca fiecare business este diferit, prin urmare stim ca ai nevoie de servicii de marketing special concepute pentru afacerea ta, cu mesaje personalizate si care sa atraga tipul de public care te intereseaza.

O agentie de marketing online iti poate oferi serviciile de care ai nevoie, orientate pe obiectivele si caracteristicile proprii afacerii tale. Asta inseamna ca firma isi va aloca timpul necesar pentru a-ti cunoaste si intelege brandul in detaliu, asa incat sa stabileasca cu exactitate pasii necesari in demararea si implementarea proiectelor de promovare.

In functie de starea site-ului tau si a notorietatii lui in piata, de exemplu, vor fi aplicate strategii de promovare SEO, campanii PPC sau o combinatie intre ele. Totul porneste, evident, de la intelegerea viziunii si a obiectivelor tale, precum si a particularitatilor businessului tau.

Bineinteles, asa vei afla eventualele probleme pe care le are site-ul tau, urmand sa ti se ofere solutii de remediere a lor. Pana la urma, modul sau de prezentare poate influenta vizitatorii sa aleaga sau nu serviciile oferite de tine si, mai ales, sa revina.

De asemenea, ti se vor recomanda strategii de promovare pentru o mai buna performanta, ceea ce pentru tine inseamna, practic, mai multi potentiali clienti si mai multe vanzari.

Acum ca ai inteles la ce sa te astepti, hai sa vedem cum ar trebui sa alegi o agentie de marketing online!

E important ca atunci cand dezvolta campanii – fie ele anunturi platitie sau promovare SEO –, agentia cu care lucrezi sa iti inteleaga foarte bine brandul si sa tina cont de aspectele care il definesc. De aceea, indreapta-ti atentia catre o agentie full-service, adica catre o firma care face de toate, de la promovare SEO, la campanii PPC, dezvoltare web, grafica si continut.

O astfel de agentie are experienta si expertiza necesare pentru a dezvolta concepte si campanii unitare pornind de la strategie, acordand atentie mesajelor transmise si, nu in ultimul rand, implementarii ideilor asa cum au fost gandite. Acest lucru este important intrucat ofera consecventa comunicarii tale de brand si da sansa consumatorului sa te recunoasca oriunde te ”intalneste”.

Un alt avantaj al agentiilor care ofera servicii complete consta in rapiditatea cu care eventualele modificari necesare se pot implementa simultan pe toate canalele prin care se face promovarea.

Fiind practic rezultatul actiunilor unei intregi echipe, promovarea nu va avea de suferit daca trebuie sa intervii asupra ei. Membrii pot comunica si stabili actiunile necesare pentru a pastra intacta imaginea ta in online. Si, spre deosebire de actiunile pe care le poti face singur, o agentie dispune de toate resursele necesare pentru a te face vizibil in online si de a-ti pastra comunicarea unitara, chiar daca ai intrerupt temporar o anumita metoda de promovare.

Totodata, o agentie de marketing online te va ajuta sa ai o viziune generala asupra bugetului necesar promovarii, bazat pe rapoarte detaliate privind utilizarea acestuia si rezultatele obtinute. Raportul te ajuta, de asemenea, sa vezi ce impact au avut tacticile implementate, ce poate fi optimizat si unde se inregistreaza eventuale pierderi.

Intr-un final, totul se reduce la experienta; alegerea unei agentii ar trebuie sa plece de la acest criteriu. Aceasta experienta este construita de-a lungul timpului, prin implicarea in numeroase proiecte, din domenii variate, si in care au fost folosite diverse tehnici si instrumente de marketing pentru a atinge cele mai bune rezultate.

Sa nu mai spunem ca permanent apar noi canale si tactici de promovare online, cu care un singur om este imposibil sa ramana la curent, daramite sa faca performanta. Angajarea unei echipe de experti care sa se ocupe promovare va intoarce rezultatele pe care ti le doresti, in timp ce tie iti va permite te concentrezi pe alte aspecte ale afacerii tale.