Cumpărături aduse acasă pentru vârstnici

1


Fundația Regală Mar­gareta a României organizează o amplă campanie de volunta­riat, pentru a veni în sprijinul perosanelor vârstince dar şi a alor categorii. Astel, cu spri­jinul Kaufland şi Glovo, a fost creată posibilita­tea persoanelor aflate în dificultate să îşi poa­tă comanda produsele de care au nevoie, acesta fiindu-le livrate la domiciliu.



Cei care doresc pot suna la numărul de telefon 0720. 00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00, pot fi plasate comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Acest nou serviciu, creat special pentru a deservi persoanele de peste 65 de ani și pe cele cu dizabilități, le permite acum plasarea telefonică a comenzii printr-o linie dedicată, livrarea acesteia la domiciliu prin serviciu gratuit, precum și plata cumpărăturilor numerar la primire. Echipe de voluntari ai Fundației Regale Margareta a României sunt mobilizate în 14 orașe și asigură pregătirea coșurilor de cumpărături pentru vârstnicii din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești. Aceștia vor activa și pentru susținerea altor acțiuni umanitare în sprijinul vârstnicilor care nu mai au pe nimeni. Voluntarii se pot înscrie printr-un mesaj pe adresa voluntar@principesa.ro. M.S.


1 COMENTARIU

  1. O initiativa extraordinar de buna pentru persoanele in varsta care nu se pot deplasa, insa atribuita unei firme care din punctul meu de vedere nu prezinta seriozitate. Am lansat o comanda din Galati dimineata in jurul orei 9, dupa 2 ore am fost sunata din Sibiu deoarece nu gaseau adresa, la scurt timp m-a sunat un domn din Bucuresti sa verifice din nou adresa si m-a asigurat ca voi primi comanda.La ora 16 am revenit cu un telefon la care o doamna foarte calm (fara chef de conversatie) a motivat ca produsele solicitate poate nu se afla in stoc desi acestea se afla in catalogul actual, iar d-na care a luat comanda imi spusese preturile. Chiar si in acest caz nu era normal ca cel care livra marfa sa anunte motivul pentru care nu mai onoreaza comanda? Pe cat m-am bucurat de initiativa, cu mult mai mare a fost dezamagirea. Oare de ce?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.