S-au deschis comenzile pentru Megane-ul electric

2
0



Renault a anunțat deschiderea vânzărilor pentru Noul Megane E-TECH 100% Electric . Acesta vine echipat cu unul dintre următoarele motoare: 96 kW (130 CP) și 250 Nm și 160 kW (218 CP) și 300 Nm, iar prețurile pornesc de la 32.900 € TVA inclus. Prin programul Rabla poate fi achiziționat de la 21.500 € TVA inclus și rate de la 200 €/ lună.


Noul Mégane E-TECH Electric este primul model al „generației 2.0” de vehicule electrice Renault. Conectat și integrat în ecosistemul electric, dar și în ecosistemul digital al utilizatorilor săi, Noul Mégane E-TECH Electric simbolizează viitorul. Echipat cu douăzeci și șase de sisteme de asistență (ADAS), împărțite în trei categorii (conducere, parcare și siguranță), Mégane E-TECH Electric se poziționează în vârful clasei sale în ceea ce privește confortul șoferului, siguranța ocupanților și a celorlalți participanți la trafic. Noul Mégane E-TECH Electric beneficiază de platforma CMF-EV a Alianței. Această nouă platformă de referință este dedicată vehiculelor complet electrice și oferă posibilitatea de a crește eficiența energetică și autonomia, reducând în același timp timpul de încărcare. Mégane E-TECH Electric vine echipat cu unul dintre următoarele motoare: 96 kW (130 CP) și 250 Nm și 160 kW (218 CP) și 300 Nm. În privința bateriei, noul Mégane E-TECH Electric oferă două opțiuni: 40 kWh pentru o autonomie de 300 km (standard WLTP) sau 60 kWh pentru o autonomie de până la 470 km (standard WLTP, în funcție de versiuni). În ambele versiuni, dimensiunile bateriei rămân neschimbate, în special înălțimea record de 110 mm și au o garanție de 8 ani. Datorită noului său ecran OpenR și noului sistem multimedia OpenR Link, dezvoltat împreună cu Google și bazat pe sistemul de operare Android Automotive, noul Mégane E-TECH Electric se integrează perfect, la fel ca un smartphone, în ecosistemul digital al utilizatorului său. Renault Mégane E-TECH Electric poate fi achiziționat cu preț pornind de la 32.900 € TVA inclus, pentru versiunea EQUILIBRE E-TECH 40, 130cp, având în echipare: proiectoare ceață (LED), airbag-uri tip cortină fată și spate, alertă oboseală șofer (Driver Drowsiness Alert), Automatic Emergency Braking (AEB) cu protecție pietoni și ciclisti, geamuri electrice față și spate, cu impuls, sistem multimedia OpenR Link cu sistem audio Arkamys Classic, 4 difuzoare (2Bo 2Twi); afișaj de bord 12,3’’ high spec și ecran multimedia 9’’. Versiunea TECHNO are un preț de pornire de 40.900 € TVA inclus și are în plus aer condiționat automat (două zone) cu senzor de umiditate, ciclu purificare aer, scaun șofer reglabil pe înălțime cu ajustare lombară electrică, sistem multimedia OpenR Link, navigație, servicii Google, sistem audio Arkamys 6 difuzoare (2Bo 2Twi 2Bi), afisaj de bord high spec 12,3’’, ecran multimedia 12’’, lumină ambientală MultiSense: 48 lumini ambientale, adaptive, tapițerie mixtă piele/material textil reciclat ELZA REC Mottled Grey.  S.M.


2 COMENTARII

  1. Asadar statul roman da peste 10.000 de euro pe o masina electrica, prin programul REMAT!!!
    Nici regimul comunist nu subventiona la asa nivel – deci se pare ca avem bani de aruncat in profitul lui Renault si al altor producatori auto.

    Dar bani pentru schimbarea centralelor termice de apartament se dau prin vreun alt program REMAT?
    Eu amcentrala cu tiraj forat, de circa 15 ani, iar o centrala noua in condensatie consuma si polueaza mai putin, deci putem sa gasim „motive” de sunventionare.
    Doar sa vrem!

  2. Ai centrala „cu tiraj forat” …sic !….”deci putem sa găsim „motive” de sunventionare.” …sic !
    Așa se întâmpla când te grăbești si nu mai corectezi textul ce urmează a fi postat.
    Drept urmare, fii mai îngăduitor cu cei care fac greșeli neintenționate ! stii tu la ce ma refer !

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.