Nu primiți în casă falși angajați ai companiei CEZ

0
  • Furnizorul le spune clienților care sunt metodele folosite de escroci!



Tot mai mulți escroci pretind că sunt angajați ai unor importanți furnizori de energie sau gaze pentru a putea pătrunde în casele oamenilor. Odată intrați, profită de neatenția proprietarilor și le fură bani sau alte bunuri din locuință. CEZ România le atrage atenția clienților să nu permită accesul unor angajați care nu pot face dovada ca într-adevăr sunt cine pretind că sunt!  


Furnizorul de energie electrică și gaze naturale le reamintește clienților săi că orice persoană care pretinde a fi angajat al companiei trebuie să prezinte dovada acestui fapt înainte de a le presta orice fel de servicii.
„Pentru a evita situații neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită persoanelor care se recomandă ca angajați CEZ și îi informează eronat că:
✒ vor rămâne fără energie electrică sau gaze naturale ca urmare a schimbării acționariatului/ plecării CEZ din România sau desființării companiei CEZ Vânzare;
✒ furnizorul CEZ Vânzare și-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrică/ gaze naturale din piață;
✒ prețurile și clauzele contractuale deja agreate se modifică;
✒ partea de contractare/ recontractare a clienților se desfășoară prin intermediul unor parteneriate cu alți furnizori de energie electrică/ gaze naturale cunoscuți, din piață.
Verificați identitatea reprezentanților companiei
Important! Clienții nu trebuie să înmâneze documente, acte de identitate sau să semneze vreun document înainte de a se asigura că persoanele care pretind că sunt angajați sau parteneri CEZ au această calitate.” a transmis CEZ România.
Înainte de a permite accesul în locuinţă a unor persoane care pretind că sunt angajaţi CEZ cetăţenii trebuie să se asigure că noii veniţi sunt reprezentanţi ai companiei. “Persoanele în cauză prezintă legitimații și ordine de serviciu; prezintă foarte clar scopul vizitelor și conținutul documentelor prezentate; documentele includ informațiile de identificare ale furnizorului CEZ Vânzare, logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informațiile din facturile de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare, pentru un plus de certitudine. Pentru a verifica o potențială informare eronată, canalele de comunicare folosite de CEZ Vânzare pentru dialogul cu clienții săi sunt disponibile astfel:
✒ la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare ale căror adrese pot fi consultate la https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Suplimentar, clienții CEZ Vânzare își pot rezerva vizitele la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
Prin corespondență electronică, la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro;” a transmis CEZ România.
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi poţi găsi aici;
Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare pe www.cezinfo.ro. M.S.