Toate contractele pentru Autostrada Piteşti – Sibiu, semnate

2
  • Ultima parafă a fost pusă pe Secţiunea 3, Cornetu – Tigveni

S-a semnat contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 a autostrăzii Sibiu – Pitești. Astfel, de luni, sunt semnate toate contractele necesare pentru proiectarea și execuția acestei autostrăzi. 
Secțiunea 3, Cornetu – Tigveni, cu o lungime de 37,40 km, reprezintă cea mai complexă parte a acestei autostrăzi. Constructorul desemnat este Asocierea WEBUILD SPA – TRANCRAD SRL. Valoarea contractului este de 5.323.767.251,00 Lei fără TVA. Finanțarea este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile. Contractul are o perioadă de proiectare de 12 luni și o perioadă de execuție de 45 de luni. Principalele lucrări ale aceastei secțiuni sunt: # 95 de poduri și pasaje # Tunel cu două galerii independente, în lungime de 1.7 km/galerie # Nod rutier Cornetu și Nod rutier Văleni # Ecoduct în zona localității Călinești.

Cel mai mare contract

Secțiunea 1 este deja la un stadiu fizic de peste 75% și sunt speranțe că la finalul acestui an se va putea circula pe primii 13,17 km ai acestei autostrăzi.”Din acest moment, întreaga autostradă este contractată, iar un important sector al coridorului 4 Pan European, în lungime totală de 122 de km, are un termen de finalizare predictibil. Este contractul cu cea mai mare valoare lansat în ultimii 30 de ani în România: 5,32 de miliarde de lei, fără TVA! tregul proiect al Autostrăzii Sibiu-Pitești, cu o valoare totală de 13,56 miliarde de lei (fără TVA), este finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile (POIM și POT)” a transmis minsitrul Grindeanu.

2 COMENTARII

  1. PSD a sabotat A1 Pitesti Sibiu in timpul guvernarilor 2012 – 2018
    iar acum se afiseaza prin poze ca promotori ai infrastructurii.

    Spre aducere aminte, in acele vremuri de trista amintire ministrii transporturilor se schimbau o data pe an (iar ministrul nou venea cu o noua „viziune” despre autostrazi),
    se incerca un Parteneriat Public Privat pentru constructia A3 Comarnic – Brasov (finantat pe 30 de ani din bugetul national),
    iar cand presa intreba de A1 Sibiu – Pitesti ministrul de resort spunea ca e prea scumpa si ca ar inghiti toate fondurile europene pe exercitiul financiar in curs.

    Pentru „rentabilizarea” A3 Comarnic – Brasov s-a recurs la o „stratagema”:
    – in urma unor inundatii un pod de pe drumul Brasov – Bacau (prin Pasul Oituz) a fost avariat si tinut nereparat ani de zile
    – in acest timp a fost impusa restrictie de tonaj pe DN 11 Brasov – Bacau ceea ce a obligat camionagii care circulau intre Transilvania si Moldova sa foloseasca… DN1 Brasov – Ploiesti!
    Apoi s-au facut recensaminte rutiere care aratau ce trafic de marfa e pe DN1.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.