Orice problemă ai la RAR, vorbeşte cu şefu’!

0
0

Cetăţenii care merg la Registrul Auto Român cu maşina şi au nemulţumiri sunt invitaţi să meargă să vorbească direct cu şeful! Este decizia luată de conducere pentru ca gradul de satifacţie al clienţilor să crească. 
„Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale.
La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă”, anunţă RAR întrun comunicat de presă remis redacţiei noastre.

Are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește

Există situaţii în care angajaţii nu pot explica corect clienţilor anumite aspecte legale sau tehnice, aici poate interveni şeful! “Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Exista situații în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dumneavoastră cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv.
La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări.Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți” , a mai precizat sursa citată.
Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția clienţilor în timpul programului de lucru.
De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei. M.Sandu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.