Din motive de siguranță medicală legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID -19, Casa Județeană de Pensii Argeș a aluat măsuri suplimentare față de cele anunțate anterior, pe toată durata decretării stării de urgență. Astfel, înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic, la numerele 0248.610.115 si 0248.222.393 sau pe e-mail la adresele: relatii@cjparges.ro și conducere_cjpa@cjparges.ro. Această înregistrare va consta în preluarea datelor personale și a numărului de telefon de către un operator, care va comunica numărul de înregistrare solicitantului, urmând ca ulterior, documentația în original (cartea de muncă, adeverințele privind sporurile permanente și condițiile superioare de muncă și alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) și în copie (actele de stare civilă, cartea de muncă, etc), să fie transmisă în plic sigilat, prin intermediul CN Poșta Română SA, cu confirmare de primire. În situația copiilor urmași care împlinesc vârsta de 16 ani în perioada suspendării cursurilor școlare, plata pensiei nu va fi suspendată. Aceștia vor avea obligația să prezinte adeverința din care să rezulte că urmează cursurile școlare în anul școlar 2019 – 2020, în termen de 30 de zile de la data expirării stării de urgență. I.Ivănoiu
ZIARUL CURIERUL ZILEI ESTE INTERESAT DE OPINIILE ŞI SUGESTIILE DUMNEAVOASTRĂ, LEGATE DE CONŢINUTUL CURIER.RO.
De asemenea, aducem în atenţia tuturor CLIENȚILOR noștri ACTUALI și VIITORI, noua adresă de E-MAIL a redacţiei: anuntcurierulzilei@gmail.com Trimite
CONTACTAŢI-NE LA TELEFOANELE: 0248/215740; 0248/215726; 0348/401525