Cererile pentru pensia de invaliditate se trimit prin poștă

0

Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, Casa Județeană de Pensii Argeș anunță noi măsuri referitoare la pensile de invaliditate.
Referitor la cazurile noi de pensie de invaliditate, în perioada stării de urgență, expertizarea medicală nu va presupune prezența fizică a solicitantului în cabinetul de expertiză medicală, ci se va fundamenta strict pe documentele transmise, astfel că, cererea pentru expertizarea medicală a capacităţii de muncă completată și semnată, împreună cu documentele medicale vor fi depuse în plic sigilat la Casa Județeană de Pensii Argeș sau prin intermediul serviciilor poștale (fizice sau electronice).
Revizuirea suspendată
Pe cerere, obligatoriu, se va menționa numărul de telefon, în vederea comunicării numărului de înregistrare al cererii. Cererea pentru expertizarea medicală a capacităţii de muncă se găsește pe site-ul instituției, pagina principală. După expertizare, deciziile medicale vor fi transmise solicitantului, cu confirmare de primire, prin CN Poșta Română SA. În cazul revizuirilor pensiilor de invaliditate, în acest context, pensionarii de invaliditate care au termen de revizuire în perioada instituită ca stare de urgență nu trebuie să se mai prezinte la cabinetele de expertiză, plata acestor pensii fiind continuată.
Certificatele de concediu medical care cuprind a 91-a zi sau depăşesc 183 de zile, acordate în perioada stării de urgenţă, se eliberează şi se decontează fără avizul medicului expert al asigurărilor sociale. I.Ivănoiu