Se mută sediul de taxe și impozite!

1

  • În atenția contribuabililor din Pitești



Piteștenii trebuie să știe că începând de luni, se mută sediul privind taxele și impozitele din cadrul Primăriei Pitești. Atât biroul din incinta sediului administrației locale cât și cel din apropiere, de pe strada Victoriei, vor fi reamenajate în fostul spațiu expozițional de la Casa Cărții.


Începând cu data de 23.11.2020, activitatea de administrare a impozitelor și taxelor locale în cazul persoanelor fizice și juridice se va muta din strada Victoriei nr. 24 (camera 46 și 40) și din strada Victoriei nr. 7, bl.89, sc. C, parter, în imobilul „Casa Cărții” situat în bulevardul Republicii nr. 81, bloc G1 parter (fostul spațiu expozițional), anunță Primăria Pitești.
Astfel, activitatea de încasare, declarare în evidență, scoatere din evidență, eliberare certificate de atestare fiscală și registratură se va desfășura în acest spațiu.
În acest sens, în perioada 18.11.2020 – 20.11.2020 se va realiza mutarea posturilor de lucru, în noul spațiu, iar activitatea se va desfășura astfel:
a) activitatea de eliberare a certificatelor de atestare fiscală, în cazul persoanelor fizice și juridice, de la camera 46 se va realiza la Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. G1, parter;
b) activitatea de declarare în evidență, în cazul persoanelor juridice, de la camera 46, se va realiza la Centrul de încasări situat în strada Victoriei nr. 7, bl. 89, sc. C, parter;
c) activitatea de registratură pentru Direcția Impozite și Taxe Locale, de la camera 40, se va realiza la Centrul de încasări situat în strada Victoriei nr. 7, bl. 89, sc. C, parter. M.Sandu