Un nou design interior pentru rețeaua Dacia

0

Noua amenajare a showroom-urilor Dacia se bazează pe principii de funcționalitate, flexibilitate și responsabilitate ecologică. La interior au fost păstrate doar elementele funcționale și cele indispensabile pentru parcursul client.  
Ideea de pornire a fost aceea de a permite evoluția în timp a oricărui showroom Dacia, și de a oferi soluții pentru puncte de vânzare de diferite dimensiuni. Astfel, au fost create 3 formate diferite, adaptate în funcție de suprafața unui showroom și de numărul de mașini expuse. Din acest motiv, elementele de mobilier se pot nu doar deplasa, ci și adapta. Majoritatea materialelor folosite vor fi în principal reciclate și durabile (fie că vorbim de panouri, de covoare, de mochete sau lămpi), alese cu exigență și cu permanentă grijă față de mediu. Astfel, baza panourilor va fi realizată din elemente fabricate din anvelope reciclate, reunite prin emblema Dacia. Așa cum indică și numele, Dacia Link asigură în această construcție coeziunea elementelor atât în sens propriu, cât și în sens figurat. Fiecare punct de vânzare va dispune de o zonă dedicată ofertei de merchandising. Aceasta va oferi un nou elan mărcii Dacia, care nu mai comercializa produse derivate din anul 2019. Prima colecție de produse se va compune din obiecte esențiale pentru ieșirile în natură – un rucsac, o caschetă, un recipient pentru apă, un impermeabil. Design-ul interior al showroom-urilor Dacia a fost conceput de Studio 5•5, devenit celebru în anul 2003 cu proiectul „Reanimare, medicina obiectelor”, care implica „tratarea” pieselor de mobilier, pentru a denunța excesele supraconsumului și ale risipei. Aceeași abordare inovantă se regăsește și în proiectul actual de amenajare a showroom-urilor Dacia, ideea principală fiind aceea de a propune clienților obiecte din materiale reciclate sau ecologice și durabile. Această poziționare este perfect adecvată valorilor mărcii Dacia și demersului permanent de a urmări ceea ce este esențial. Parcursul de achiziție a fost modernizat în întregime, fie că e vorba de cel realizat în showroom sau online. Mesajele sunt clare în fiecare etapă a procesului, diferitele zone sunt ușor de identificat, clientul dispune de repere precise pentru a se orienta de la sosire până în zona de post-vânzare. Parcursul de achiziție este indicat într-un mod clar și sintetic pe panouri de culoare portocalie # Aleg & testez # Aleg modul de finanțare și serviciile # Comand mașina și rămân în contact # Conduc Dacia! Tot în scopul de a fi cât mai aproape de client, consilierul de vânzări va sta de acum așezat alături de acesta, cu un ecran pe care îl vor putea privi amândoi. Aceasta va ușura configurarea mașinii dorite de client și va da un plus de încredere și de transparență comunicării dintre consilier și viitorul posesor de vehicul Dacia. Datorită aplicației de realitate augmentată Dacia AR, consilierul de vânzări îi va putea arăta unui client, în formă virtuală, o mașină care nu există momentan în showroom. Astfel, modelul respectiv va putea fi vizualizat până la scara 1 :1, în toate detaliile, atât la exterior, cât și la interior.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.