Cu un stand aproape egal ca dimensiuni cu cel al Renault pentru prima dată în istoria prezențelor sale la expozițiile auto internaționale, Dacia a prezentat printre altele și modelul care face furori în Europa prin vânzările sale neașteptat de mari – Spring.
Aflat pe locul patru în clasamentul vânzărilor din segmentul european al mașinilor electrice, cu 3.699 de unități, Dacia Spring nu doar că a devenit un actor important, dar are și cea mai mare creștere dintre toate modelele aflate în Top 10. Conform JATO Dynamics, modelele aflate pe primele trei locuri în segmentul electricelor – Tesla Model Y, Volkswagen ID.4 și Skoda Enyaq – au avut creșteri cuprinse între 20% și 89% în timp ce majorarea vânzărilor Dacia Spring a fost de 894%.
Cu această ocazie, Xavier Martinet, vicepreședinte Dacia având în subordine diviziile de vânzări și marketing, a declarat că „până la finalul anului vom avea 100.000 de comenzi pentru modelul Spring. (…) Per total media de vârstă a clienților Dacia este de circa 50 de ani, la fel ca în întreaga piață. Aici, mașina care iese în evidență este Spring. Aduce mulți clienți tineri. În România, de exemplu, media de vârstă a clienților Spring este chiar mai redusă decât în alte țări cu circa cinci ani”.
Oficialul Dacia, a dezvăluit și că un facelift „semnificativ” al modelului Spring este așteptat în 2024: ”Am anunțat că vor exista evoluții succesive ale modelului electric Dacia. Am început deja de la prezentarea noii imagini de brand și se vorbește deja despre un facelift semnificativ în 2024. Deci lucrăm la Spring pentru a îl aduce la nivelul de calitate al celorlalte modele Dacia”.