Horse a preluat activele Renault Group

0

Luna iulie vine cu noi începuturi pentru Renault, producătorul de maşini de la Mioveni. Din prima zi a lunii, Horse, cea care a preluat expertiza și activele industriale ale Renault Group în domeniul dezvoltării, producției și furnizării viitoarei generații de sisteme de propulsie termice și hibride cu emisii scăzute de carbon, a început activitățile pe piața industriei auto. Anunțul a fost făcut într-un comunicat de presă Direcția de Comunicare Renault Goup România.
Noua companie, al cărei sediu se află la Madrid (Spania), dispune de 9.000 de salariați (foști angajați ai Renault Group), care lucrează în 8 uzine cu o capacitate de producție de 3,2 milioane de unități anual. Ea dispune totodată de 3 centre R&D, cu o prezență în 7 țări (România, Argentina, Brazilia, Chile, Portugalia, Spania și Turcia), se precizează în comunicatul de presă.
Circa 2.000 de angajați ai uzinelor de motoare și cutii de viteze ale grupului Renault din România vor fi transferați companiei Horse, deținută de francezi împreună cu chinezii de la Geely. Producătorul de mașini Automobile Dacia rămâne o companie românească a grupului Renault, precizează economica.net. În România, Horse își va desfășura activitatea de cercetare – dezvoltare în centrul de inginerie Renault Techonologie Roumanie (RTR) și în uzinele de motoare, cutii de viteze și turnătoria aparținând până acum Uzinei Mecanice și de Șasiuri Dacia (UMCD) și Renault Mecanique Roumanie (RMR), mai scrie economica.net.

Compania va oferi sisteme de propulsie și altor constructori de automobile

„Din momentul lansării, Horse va fi un furnizor global de sisteme de propulsie, dezvoltând tehnologii cu emisii scăzute de carbon. Noua companie va fi furnizor pentru Renault, Dacia, dar și Nissan și Mitsubishi Motors Company. În viitor, HORSE va putea oferi tehnologii de sisteme de propulsie și altor companii auto. Compania va oferi o gamă completă de tehnologii de cel mai înalt nivel în domeniul motoarelor, cutiilor de viteze, sistemelor hibride (xHEV) și al bateriilor. Sistemele de propulsie HORSE vor putea integra toate tipurile existente sau alternative de combustibili sau surse de energie (e-fuel, hidrogen GPL,CNG, etanol, etc.). Noua companie mixtă va oferi sisteme de propulsie și altor constructori de automobile și este deschisă pentru a primi noi acționari și parteneri interesați să colaboreze în domeniul motoarelor termice cu emisii scăzute de carbon. Datorită acestui proiect, portofoliul combinat al Renault Group și Geely, precum și amprenta geografică a noii companii îi va permite să ofere soluții pentru 80% din piața globală a motoarelor cu combustie internă. Această creștere este generată atât de acoperirea geografică – cu acces la toate piețele din Europa, America Latină și de Nord și China, cât și de complementaritatea produselor, ceea ce permite să fie oferite soluții complete de propulsii cu emisii scăzute și tehnologii bazate pe hidrogen, transmite Renault Goup România.

Deschizător de drum în tehnologia cu emisii scăzute

Patrice Haettel, CEO, HORSE: “În 2040, vehiculele pe combustie și hibride vor continua să reprezinte peste 50% din vânzările globale. HORSE va fi un deschizător de drum pe această piață cu tehnologia și cu soluțiile sale de propulsie cu emisii scăzute de carbon. Pentru noi este o experiență unică și o mare sursă de mândrie colectivă să contribuim la crearea unei companii de o asemenea anvergură. Salariații HORSE din întreaga lume sunt pregătiți să facă din această companie o adevărată referință la nivel internațional în domeniul tehnologiei sistemelor de propulsie termice și hibride.
Uzinele Horse, Geely şi Aurobay vor avea împreună capacitatea de a produce anual peste 5 milioane de motoare și sisteme de transmisie. Noua companie va avea o cifră de afaceri de peste 15 miliarde de Euro și va dispune de 19.000 de angajați (din care 9.000 din cadrul HORSE). La nivel global, ea va dispune de 22 situri de producție (uzinele Geely și Aurobay din China și Suedia) și uzinele și centrele R&D ale Renault Group / HORSE. “M. Sandu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.