3 firme vor să supervizeze lucrările pe Autostradă

1

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit trei oferte la licitația pentru supervizarea lucrăilor pe lotul 2 din Autostrada Sibiu – Pitești (A1). 
Pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe secțiunea 2 Boița – Cornetu din cel mai important proiect rutier al României contractul a afost câștigat de asocierea de constructori din Turcia Mapa – Cengiz. Cele trei oferte pentru supervizarea lucrărilor provin de la: # IRD ENGINEERING # BUREAU VERITAS (Leader), EXENET # MGGP (Leader), KONSENT, INGEO PROIECT, după cum informează economica.net. Valoarea estimată a contractului de supervizare a lucrărilor se ridică la 123 de milioane de lei. În ianuarie 2023, au apărut imagini de pe lotul 2 din Autostrada Sibiu – Pitești, unde erau mobilizate șase foreze. Amintim că secțiunea de la Boița la Cornetu (31,33 km), care se află în etapa de proiectare, va fi construită de antreprenorii turci din asocierea Mapa – Cengiz, termenul de finalizare a lucrărilor fiind anul 2028. Contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii 2 Boița – Cornetu a fost semnat pe 7 februarie 2022 cu ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. Valoarea contractului este de 4,25 de miliarde de lei fără TVA. Durata de proiectare și execuție a acestei secțiuni este de 68 de luni, din care 18 luni durata de proiectare și 50 de luni durata de execuție lucrări. Astfel, lucrările ar urma să fie finalizate în 2028. Durata de garanție a lucrărilor este de 120 de luni, iar traseul are o lungime de 31,33 km. Sursa de finanțare: fonduri europene nerambursabile. Această secțiune conține următoarele lucrări principalele: # 49 de poduri și viaducte # 7 Tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m # Ecoduct în zona localității Lazaret. S.M.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.