S-a reluat programul cu publicul la IPJ Argeş

0
0
  • Pentru cazier, arme şi permise


În cadrul Inspectoratului Judeţean de Poliţie Argeş se reia programul cu publicul la mai multe servicii. Cetăţenii sunt rugaţi să păstreze în continuare măsurile impuse în perioada de alertă de a avea mănuşi, mască, pix propriu, precum şi păstrarea unei distanţe de siguranță, utilizarea dezinfectantului disponibil în holul de acces, prezentarea documentelor doar la solicitarea lucrătorului de la ghișeu.
La Serviciul Cazier
La ghișeul pentru obținerea Certificatelor de cazier judiciar și a Adeverințelor de integritate, aflat în responsabilitatea, cetăţenii trebuie să ştie că dacă au obţinut recet acest document valabilitatea i se prelungeşte. Potrivit art. 14 din Decretul Prezidenţial din 16.03.2020, „se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență” (inclusiv a certificatelor de cazier judiciar). Pe perioada stării de urgență, termenele legale stabilite pentru soluționarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informații de interes public, precum și a petițiilor se prelungește cu încă 90 de zile. Persoanelor care doresc să obțină certificatul de cazier judiciar în vederea depunerii la dosare de licitație, etc. , la instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice, să solicite acestor instituții obținerea extrasului de pe cazierul judiciar, în baza consimțământului expres, în acest fel cetățeanul neifiind obligat să se prezinte la ghișeu.
Şoferii pot da examen de reducere a suspendării
La Ghişeul de Restituire a permiselor de conducere și certificatelor de înmatriculare, respectiv de Testare a persoanelor în vederea reducerii perioadei de suspendare a permisului de conducere, cei interesaţi pot afla stadiul procesării cererilor sau relaţii suplimentare în diverse situaţii la telefon: 0248.607.000 (interior 20229 sau 20228, în intervalul orar 08.00-16.00). Testarea persoanelor în vederea reducerii perioadei de suspendare a dreptului de a conduce autovehicule va avea loc în zilele de marți, începând cu ora 10:00 şi de joi, începând cu ora 16:00.
Pentru înscrieri la susținerea testării cei interesați trebuie să se prezinte la sediul Serviciului Rutier Argeș, din Pitești, str. Victoriei nr. 60, cu 30 de minute înainte de începerea testării, în vederea înscrierii la testare.
La Arme, program doar marţea şi joia
La ghișeul Serviciului Arme Explozivi și Substanțe Periculoase, activitatea de relaţii cu publicul a fost reluată, de marţi, conform programului: marţi : 09.00-12.00 şi joi:10.00-12.00, respectiv 14.00-16.00. Şi în acest caz se prelungeşte valabilitatea unor documente, în perioada stării de alertă şi 90 de zile după aceea.
Atestate pentru agenţi şi avize pentru societăţi
La Ghișeul Compartimentului Sisteme de Securitate din cadrul Serviciului Ordine Publică programul de lucru cu publicul este marţea de la 08.30-12.00 şi joia de la 13.00-15.00. Atestatele pentru înscrierea la cursurile de agent de securitate și pentru avizarea ca agent de pază, precum și documentația necesară avizării societăților comerciale cu obiect de activitate prestări de servicii în domeniul pazei obiectivelor și bunurilor, se pot obține conform programului normal. M.S.


LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.