Proiect rutier important pentru Pitești, finanțat de CNAIR!

2

Primarul Cristian Gentea împreună cu viceprimarul Gelu Tofan au reușit implementarea unui proiect finanțat de CNAIR. Drumul expres Pitești-Mioveni-Brașov va avea o centură de descărcare directă a circulației rutiere în Pitești. Acesta ar fi trebuit să fie construită din bani de la bugetul local și ar fi costat 5 milioane de euro. M.S. 

 

Deși inițial nu era în proiect, la întâlnirile de lucru, administrația piteșteană a solicitat, în mod repetat, pe drumul expres Pitești – Brașov, o descărcare directă a traficului rutier în municipiul reședință, primăria Pitești reușind să convingă CNAIR de oportunitatea investiției!

Primarul Cristian Gentea și viceprimarul Gelu Tofan au susținut, timp de mai multe luni, cauza Piteștiului – o descărcare a traficului, încă de la execuția nodului direcțional între cele două drumuri de mare viteză cu strada Depozitelor. Se va asigura, astfel, printr-o bretea rutieră,  fluidizarea circulației spre zona de nord a Piteștiului, dar și spre fabrica de matrițe Dacia ori spre firmele care deservesc pe orizontală activitatea de fabricare a componentelor auto necesară Uzinelor Dacia. O investiție benefică, ce aduce Piteștiului o recuperare bugetară de aproximativ 5 milioane de euro!

Uzinele Dacia, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș, dar și ACAROM au trimis la CNAIR scrisori de susținere a proiectului prezentat de administrația de la Pitești, propunere ce aduce facilități rutiere esențiale în dinamica accentuată de dezvoltare urbană a municipiului.

Prezent în Argeș săptămâna trecută, președintele PNL Ludovic Orban a promis, de asemenea, sprijin și a făcut lobby pentru proiect.

2 COMENTARII

  1. Numai vorbe in vant !!! Craiva -Pitesti !! Pitesti -SIBIU !!! Pitesti – BRASOV !!!!! Poate in secolul XXX !!! Avioane ! si nu mai avem nevoie de drumuri si minciuni !!Mai minte omul ,dar mai bea si apa !

  2. De 30 de ani primaria Pitesti NU construieste pasajul peste bariera Prundu sub pretextul ca acea cale ferata este administrata de Min. Transporturilor.

    Dar la Rm. Valcea s-a putut face un pasaj peste calea ferata care traverseaza orasul.

    Acum primaria vrea sa spuna ca nu a gasit 5 milioane de euro in toti acesti ani pentru a face noul pod peste Arges (aflat in stadiu de proiect – desene cu carioca – de pe vremea lui Pendiuc).

    Nici pentru pasajul Podul Viilor nu a avut bani primaria – s-a facut cu fonduri europene.

    Dar primaria pe ce toaca bugetul?
    Printre altele – pe partea de „functionare” a administratiei locale, adica salarii pentru toti bugetarii din subordinea ei.
    S-ar putea reduce aparatul bugetar?
    Fostul primar Bolojan de la Oradea a demonstrat ca se poate.
    Mai sunt si subventii la termoficare si la transport in comun si asa primaria sta mereu la pomana guvernului, UE, CNAIR etc.
    Si pentru asta face „lobby” – adica trafic de influenta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.