Indemnizaţia de hadicap trimisă prin mandat poştal

0



Persoanele cu handicap grav nu trebuie să se mai deplaseze la casieria Primăriei Piteşti pentru a ridica indemnizaţia pentru luna martie, banii fiind trimişi prin mandat poştal la domiciliul beneficiarilor. Măsura a fost luată din cauza străii de urgenţă.


Primăria Municipiului Pitești, prin Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești, anunță persoanele cu handicap grav care ridicau indemnizația de la casieria instituției, următoarele:
– drepturile aferente lunii martie ce urmau să fie ridicate de la casieria instituției, începând cu data de 13.04.2020, se vor achita prin mandat poștal în perioada 14.04.2020 – 16.04.2020;
– rugăm beneficiarii de indemnizație care urmează să primească drepturile bănești prin mandat poștal să rămână la adresa din cartea de identitate a beneficiarului / reprezentantului legal în perioada 14.04.2020 – 16.04.2020;
– beneficiarii care nu vor fi găsiți la adresa de domiciliu de către factorii poștali se pot adresa oficiilor poștale din zona în care locuiesc în vederea ridicării drepturilor bănești. Menționăm faptul că mandatele poștale și sumele aferente vor rămâne la oficiile poștale zonale până pe data de 24.04.2020.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să apelați la următoarele numere de telefon: 0372 030 420 , interior 107; 0736 701 136. M.S.