Relații cu publicul la distanță

1
0

Coronavirusul afectea­ză și activitatea la Ca­sa Jude­țeană de Pensii Argeș! În vede­rea preve­nirii răs­pân­­dirii și infec­tării cu coronavirus, ac­tivitatea de au­diențe este sus­pendată începând cu data de ieri și pâ­nă la data de 31 martie a.c.
Persoanele care au fost înscrise în audiență pentru această perioadă, vor fi reprogramate.
Plata ajutorului de deces se va face prin poștă
Conducerea instituției, recomandă ca prezentarea la ghișeele Casei Județene de Pensii Argeș să se efectueze doar în situații absolut necesare, precum depunerea dosarului de pensie, a ajutorului de deces, încheierea contractului de asigurare sau a ridicării biletului de tratament balnear. Plata ajutorului de deces pentru pensionari se va face prin mandat poștal, iar pentru asigurați în cont bancar. Casa Județeană de Pensii Argeș va dezvolta activitatea de relații cu publicul la distanță, astfel că pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, persoanele interesate sunt rugate să se adreseze pe toată durata programului de lucru la numerele de telefon:
0248.222.393,
0248.222.394,
0248.610.115,
sau în scris la adresele:
relatii@cjpaarges.ro,
plati_pensii@cjparges.ro,
evidenta_contribuabili@cjparges.ro.
Este recomandată transmiterea de solicitări (cereri privind recalcularea pensiilor și a documentelor doveditoare, în original)  prin poștă, cu confirmare de primire. Formularele tipizate necesare întocmirii anumitor tipuri de solicitări, se pot descărca de pe site-ul instituției
www.cjparges.ro.
Pentru siguranța dumneavoastră, dar și a angajaților instituției, sunteți rugați ca în situația în care prezentați simptome virale, să amânați prezentarea la Casa Județeană de Pensii Argeș și să utilizați mijloacele de comunicare prezentate mai sus, evitându-se astfel contactul direct.
Se recomandă beneficiarilor sistemului public de asigurări sociale, asiguraţi si pensionari, depunerea cererilor de acordare a biletului de tratament balnear prin poștă, prin fax (0248.218.560) sau prin e-mail (relatii@cjparges.ro).
Pentru a fi luată în considerare, cererea trebuie să aibă completate toate câmpurile (față-verso);
se va completa cu atenție codul numeric personal;
se va trece numărul de telefon; solicitantul poate opta pentru cel mult trei staţiuni;
se va preciza o singură perioadă solicitată, care poate cuprinde mai multe serii, din mai multe luni;
răspunderea pentru modul de completare şi corectitudinea datelor din cerere revine în totalitate solicitantului.
Contribuția individuală a unui bilet de tratament este de 50% din cuantumul brut al pensiei. Biletul de tratament se eliberează personal titularului, pe baza actului de identitate. Cererile se depun cu cel puţin 30 de zile anterioare primei luni din perioada pentru care se solicită bilet de tratament balnear. Se completează numai pe formularul tipizat aprobat, care se poate procura de pe site-ul
www.cjparges.ro.
În vederea eliminării birocrației, la depunerea cererii tip pentru acordarea unui bilet de tratament balnear, pensionarul nu va mai fi obligat să depună copia actului de identitate și talonul de pensie. Unei persoane i se poate elibera un singur bilet de tratament balnear în cursul unui an calendaristic. I.I.

1 COMENTARIU

  1. Buna ziua, sunt asigurata la Casa de pensii iar pe data de 12.03.2020 am platit contributia prin Posta Romana Pitesti in contul Trezoreriei Pitesti. Intrebarea mea este; sunt sigura ca acesti banii sunt virati in contul Trezoreriei si datele mele sunt procesate la Casa de Pensii? Cum si cand pot stii acest lucru deoarece am sunat la Casa de Pensii Arges si inca nu se stie nimic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.