Grupul Renault a semnat Carta Diversității

0



Unul dintre cei mai mari angajatori, Grupul Renault România, a aderat la principiile Cartei Diversității, angajându-se să promoveze în cadrul societății românești diversitatea, egalitatea de șanse și incluziunea socială.


Semnatarii Cartei, Simona Popovici, director Resurse Umane, și Mihai Bordeanu, Country Head România, au marcat simbolic acest moment în cadrul unui eveniment intern virtual dedicat rețelei interne Women@Renault. “Provenim din culturi și educații diferite. Grupul Renault este prezent în 134 de țări, ceea ce îmbină o diversitate de experiențe culturale. Peste 70% din companiile prezente în România cred că motivația angajaților crește atunci când spațiul de lucru este divers și incluziv. În cei 22 de ani de la privatizarea Dacia, business-ul s-a consolidat printr-o paletă diversă de activități și competențe în spatele cărora stau oameni atât de talentați și diferiți. Combinația aceasta ne-a condus către performanță și ne-a angajat pe termen lung într-o misiune în care toți suntem acceptați, iar oportunitățile de carieră sunt egale…” a declarat Simona Popovici.
La rândul său, Mihai Bordeanu a adăugat: “Într-un mediu de lucru în care domină diversitatea se naște inovația. La Dacia și în toate activitățile pe care Grupul le are în România formăm echipe de oameni atât de diferiți. Din bogăția aceasta de talente, puncte de vedere și perspective diferite, se nasc produsele noastre care fac înconjurul lumii. Fie că ne diferențiem prin vârstă, etnie, cadru social, religie, naționalitate, orientări, educație, abilități, reușim împreună să ne dezvoltăm și să performăm pentru a ne satisface clienții. Am alături de mine în board 5 femei remarcabile. Lor li se adaugă alte 5 500 în întreaga companie, de la designerul care desenează modelul de mașină, inginera care îl concepe, operatoarea din producție, până la cea care promovează și vinde produsul. Decizia de achiziție a unei mașini este influențată într-o proporție de 60% de femei. Iată, un motiv în plus, în industria în care activăm, să le recunoaștem și să le celebrăm contribuția.”.
Women@Renault, ediția de martie
Peste 300 de femei au luat parte la evenimentul online « Succesul este o Atitudine », organizat de rețeaua Women@Renault și revista Unica, și aliniat politicii de Diversitate și Incluziune Socială a grupului. Femeile reprezintă 32% din numărul total de angajați, iar în aceeași proporție acestea ocupă poziţii cheie la nivelul activităților pe care Grupul le are în România. În domeniul ingineriei şi în cel al fabricaţiei, femeile au o pondere de 28%. În anul 2010 a fost lansat planul Women@Renault care regrupează iniţiativele Grupului în materie de diversitate femei/bărbați, la nivel mondial. Este vorba de o reţea socială internă, prezentă în 11 ţări, care are ca misiune promovarea diversității de gen ca pârghie de performanță a companiei. Ea vizează în primul rând o evoluție a proceselor de resurse umane (recrutare și gestiune a carierelor) pentru a oferi egalitate de șanse și accesul femeilor în posturi de conducere. Carta Diversității din România este o inițiativă care reunește la aceeași masă grupuri cointeresate dintre cele mai diverse și care propune semnatarilor săi o platformă colaborativă de acțiune, dezbatere și schimb de bune practici în jurul managementului diversității. Carta Diversității reunește la aceeași masă 118 semnatari, acoperind cca. 170.000 de angajați care și-au asumat public principiile Cartei. S.Mihai




LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.