Primăria Câmpulung caută arhitect șef!

0



Funcția de arhitect șef este iar vacantă la Primăria Câmpulung. După ce ani de-a rândul orașul de la poalele Mateiașului nu a reușit să găsească un specialist în domeniu, în decembrie 2019 , Cătălin Ghiță s-a transferat de la Primăria Pitești la Primăria Câmpulung. După numai un an acesta a demisionat și câmpulungenii, din nou, nu pot avea un plan urbanistic zonal tocmai din lipsa specialistului care ar trebui să avizeze documentul.


În decembrie 2019 Cătălin Ghiță a devenit arhitect șef al municipiului Câmpulung Muscel, după ce timp de patru ani postul fusese vacant. Nou arhitect șef ocupase o funcție similară la Primăria Pitești. Acesta a rezistat un an și două luni la Câmpulung, în luna februarie dându-și demisia. Postul a redevenit vacant iar primarul Elena Lasconi a început să caute candidatul perfect pentru acestă funcție. Acesta ar trebui să aibă o serie de calități potrivit edilului. „Angajăm Arhitect Șef pentru cel mai bine conservat oraș din Tara Românească! Căutăm coleg ce înglobează următoarele calități:• Dragoste față de Câmpulung • Respect față de arhitectură și aplicare către conservarea acesteia • Dorință și putere de muncă • Spirit de echipă• Răbdare, diplomație și perseverență. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus și dorești să pui umărul la treabă pentru a face din acest oraș o perlă a României, te așteptăm să aplici” a scris Elena Lasconi pe contul său de Facebook. Arhitectul şef va avea un salariu de bază brut de 10.070 lei.
Concursul va avea loc pe 5 mai
Potrivit anunţului postat pe site-ul Primăriei Municipiului Câmpulung se organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de: arhitect șef, clasa I, grad profesional II – Direcția Tehnică și Urbanism. Acesta trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect ori urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, trebuie să fie absolvent cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, să aibă minimum 7 ani vechime şi să deţină atestat de la Registrul Urbaniştilor din România. Dosarele vor fi depuse până pe data de 24 aprilie, urmând ca proba scrisă să aibă lor pe data de 5 mai, la ora 11.00 iar interviul în cel mult 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. M.Sandu


LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.